نمایشگاه رصتا این نظریه را که «صداوسیما آمده تا همه چیز را ببندد» باطل کرد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۸ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۰۵
قائم‌مقام ساترا:

نمایشگاه رصتا این نظریه را که «صداوسیما آمده تا همه چیز را ببندد» باطل کرد

محسن قائمی‌نسب با دفاع از برپایی نمایشگاه صاترا و کارکردهایش. گفت: فرآیندی را درنظر گرفتیم محتوای سالم و فاخر نمایش‌خانگی را خریداری کنیم و از برترین غرفه‌های نمایشگاه هم تجلیل به عمل می‌آید.


به گزارش صبا به نقل از ستاد خبرینخستین ستاد خبری نمایشگاه رصتا، محسن قائمی‌نسب قائم‌مقام ساترا از حضور پرشور فعالان صنعت رسانه و سکوهای نمایش‌خانگی خبر داد و گفت: انصافاً تا چند روز پیش فکر نمی‌کردم این طور با استقبال فعالان این صنعت مواجه شویم. خوشبختانه همه غرفه‌ها با قدرت و قوت در نمایشگاه مشغول‌اند.
وی افزود: این نمایشگاه در تقویم دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران قرار گرفت و به صورت دائمی سالانه همراه با جشنواره برترین‌های فضای‌مجازی برگزار می‌شود.
قائمی‌نسب با اشاره به این نکته که پلتفرم‌ها و فعالان صنعت بسیار از برگزاری نمایشگاه رصتا استقبال کردند، گفت: یکی از اهداف نمایشگاه هم‌افزایی بخش حکمرانی و بخش خصوصی بود که به تجربیات، گستردگی دایره تعاملات و ارتباطات در این حوزه بینجامد. ممکن است الان دو سکوی نمایش اصطلاحاً پلتفرم در کنار همدیگر قرار گرفتند از کار همدیگر مطلع نباشند اما از تجربیات همدیگر استفاده می‌کنند و این موضوع بسیار مهمی است که از دستاوردهای این نمایشگاه به شمار می‌رود.
وی درباره تجلیل از رسانه‌های برتر و آماری از حضور سکوهای رسانه خاطرنشان کرد: تقریباً بیش از ۱۰۰ پلتفرم و مجموعه رسانه‌ای و ویدئویی به نمایشگاه رصتا آمدند. خوشبختانه استقبال خوبی شده و جای تقدیر دارد. اما درباره برترین‌‌ها باید به این نکته اشاره کنم که غرفه‌های برتر را تا پایان نمایشگاه معرفی خواهیم کرد اما چگونگی‌اش را اعلام می‌کنیم. اما رسانه‌های برتر مدل ارزیابی دیگری دارند که مشترکاً هم از طرف خودمان و هم از طرف مخاطبین این ارزیابی انجام می‌شود و سالانه براساس محصولات و تولیداتی که دارند برترین‌ها را اعلام می‌کنیم.
قائم‌مقام ساترا درباره خریداری کردن محتوای سالم شبکه نمایش‌خانگی این توضیح را داد: صحبت‌هایی که رئیس صداوسیما درباره حمایت از تولیدات سالم و فرهنگ درست در فضای‌مجازی و شبکه نمایش‌خانگی مطرح کردند و ذات برگزاری این نمایشگاه، خط بطلانی است بر ادعای برخی افرادی که در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند صداوسیما با پلتفرم‌ها حسّ رقابت دارند و صداوسیما نمی‌خواهد که این پلتفرم‌ها توسعه پیدا کند.
وی افزود: همگان شاهد این موضوع بودند که رئیس رسانه ملّی رسماً اعلام کردند ما تولیدات فاخر و تولیداتی که قابلیت پخش در رسانه ملّی داشته باشد را می‌خریم، پخش می‌کنیم و تبلیغ‌شان هم می‌کنیم. ما حتی در کنار این نکته، چندی پیش اعلام کردیم که جزو مولفه‌های کاری ما هست تیزر پلتفرم‌ها را می‌گیریم و در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی پخش می‌کنیم.


قائمی‌نسب خاطرنشان کرد: در همین نمایشگاه تقریباً روزی ۱۰ ساعت برنامه زنده رادیویی داریم و جدول‌بندی شده برای هر پلتفرم که تقاضا داشته باشند می‌توانند در رادیو کارکرد پلتفرم یا سکوی خودشان را معرفی کنند.
وی در خاتمه افزود: خریداری و حمایت از ساخت و تولید محتواهای سالم و فرهنگ درست در فضای‌مجازی و رسانه‌ها جزو اهداف و برنامه‌های ما است. دوستانی که می‌خواهند این اتفاق برایشان بیفتد با سایت ساترا ارتباط داشته باشند که درآنجا نحوه و چگونگی‌اش اطلاع‌رسانی می‌شود.

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۸/۰۷۵/۴۶۸/۴۰۰
  • تمساح خونی
    168/280/427/250
  • زودپز
    ۱۵۹/۷۸۷/۰۹۳/۵۰۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۵۴/۰۵۰/۷۸۴/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۳/۹۹۲/۷۷۷/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۱/۳۷۲/۹۰۸/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۴/۱۷۵/۳۰۳/۰۰۰
  • استاد
    ۹۳۵/۶۸۵/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۰۲/۹۷۰/۰۰۰
  • آنها مرا دوست داشتند
    ۲۸۷/۰۷۲/۰۰۰
  • نبودنت
    ۱۷۹/۵۶۵/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۴۱/۸۶۰/۰۰۰