برنامه اکران آثار جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در تهران منتشر شد

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی جشنواره؛ همزمان با افتتاحیه هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، اکران آثار سینمایی، مستند و پویانمایی در سینما های سراسر کشور( 354 نقطه از ۳۱ استان) با همکاری حوزه هنری، موسسه راوی نو، خانه اکران مردمی بسیج و عماریار از 12 تا 17 اسفند ماه 1401 در حال برگزاری است.

اکران ها در 3 نوبت صبح، بعد از ظهر و شب انجام می‌شوند که در قالب مجموعه برنامه‌هایی شامل اکران آثار کوتاه داستانی، مستند، انیمیشن و فیلم سینمایی به صورت چرخشی در سینما های منتخب جشنواره اکران و میزبان مخاطبان خود خواهند بود.

به این ترتیب، هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در نوبت صبح از ساعت 10 الی 12 با اکران انیمیشن، ویژه رده سنی نوجوانان و جوانان و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 17 الی 19 با اکران فیلم مستند و در نوبت شب از ساعت 20 الی 22 با اکران فیلم های سینمایی منتخب شامل موقعیت مهدی، شماره 10، اتاقک گلی، گل های باوارده، سرهنگ ثریا، غریب و ضد میزبان عموم هنردوستان و هنرمندان در سراسر کشور است.

فیلم‌های انتخاب شده برای اکران در جشنواره، آثاری هستند که بیشتر مورد توجه فیلمسازان جوان و دانشجویان است.

سینما های منتخب هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در تهران شامل دو سینمای شاهد و آزادی است.

هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در تهران با سینما شاهد و پردیس سینمایی آزادی از آثار و مخاطبان خود میزبانی می‌کند.

سینما شاهد در این جشنواره با دو سالن سبلان و شیدا و ظرفیتی حدود 450 نفر و سینما آزادی در سالن شهر قصه با ظرفیتی حدود 167 نفر میزبان علاقه‌مندان و مخاطبان جشنواره از 12 الی 17 اسفند ماه 1401 است.