همه دستگاه‌های حاکمیتی باید در حوزه نمایش خانگی با صداوسیما هماهنگ باشند

به گزارش صبا، آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا» امروز یکشنبه ۱۴ اسفندماه در نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

حجت‌الاسلام دکتر عبالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دکتر سعید مقیسه مدیرعامل ساترا، جمعی از معاونان بخش های اقماری ساترا، صداوسیما، مدیران سکوهای حاضر در ابن رویداد نمایشب و جمعی از مخاطبان در این مراسم در نمایشگاه بین المللی تهران حضور یافتند.

عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در اختتامیه نخستین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) ضمن تبریک عید نیمه شعبان گفت: از همه دست‌اندرکاران نمایشگاهی که برگزار شد تشکر می‌کنم. نمایشگاه صوت و تصویر فراگیر که با حضور ۱۰۲ شرکت برگزار شد، بسیار اثرگذار بود و جا دارد از همه فعالان رسانه‌ای تشکر کنم.

وی با اشاره به حکمرانی رسانه‌ای، افزود: خوشبختانه مسئولیت صدور مجوز صوت و تصویر فراگیر به صداوسیما واگذار شده است. شبکه‌ نمایش‌خانگی و به ویژه تولید سریال و محتوا در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر با مجوز و نظارت سازمان ساترا انجام می‌شود و جا دارد از ساترا تشکر ویژه‌ای داشته باشیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن تشکر از وزارت ارشاد به خاطر همکاری با ساترا با اشاره به ضرورت هماهنگی با ساترا در راستای هدایتگری و نظارت درست بر رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های حاکمیتی باید با صدا و سیما هماهنگ باشند چون تعدد حاکمیتی آسیب می‌زند و بایستی وحدت رویه حفظ شود.