لحظه‌های افطار ماه رمضان همراه با «ماه ماه» رادیو سلامت


به گزارش صبا، «مسعود حسنی» تهیه کننده برنامه «ماه ماه» درباره این برنامه که در لحظه های افطار از رادیو سلامت پخش می شود، گفت: این برنامه با محوریت ماه رمضان به مدت 120 دقیقه هر روز پخش می شود. البته پخش برنامه از روز چهارشنبه 2 فروردین ماه شروع می شود. برنامه شامل ۲ بخش است، یک بخش با محوریت برنامه‌های عصرگاهی که شاداب و پر انرژی اجرا می شود و بخش دوم با محوریت افطار و اذان پخش می شود.
وی ادامه داد: برنامه با ۲ مجری روانه آنتن می رود. ۱۵ روز اول را «سیما رستگاران» و «رضا شجاعی» و ۱۵ روز دوم را «علی الله دانه» و «ندا خواجه نوری» اجرا می کنند. برنامه شامل بخش های متنوع همچون نمایش، گزارش، کارشناسی و … است و بخش «سی سفره» گزارشی از لحظه های افطار در بیمارستان ها، پلیس راه، خوابگاه های دانشجویی، بوستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی، خانه سالمندان، مراکز خیریه، و گزارش از مراکز استان ها و روایت آیین های رمضانی روستاها و اقوام کشور، و همچنین گزارش از مسلمانان خارج از کشور است.
حسنی در ادامه بیان کرد: همچنین بخش «دستور سلامت» نگاهی به آیات قرآنی که دستوری برای تغذیه و زندگی سالم دارند؛ بخش «با خیرین» ارتباط با خیرین سلامت؛ بخش «هشتگ» فضای مجازی و هشتگ های اخلاقی و مذهبی؛ بخش «فرصت» دعاهای از ته دل و اجابت ها و فرصت توبه برای آدمها؛ بخش «آن روی سکه» که با رویکرد هوش معنوی و دوازده اصول آن است؛ و بخش های «مسابقه زنده قرآنی»؛ «پرسش و پاسخ احکام»؛ و «روز اولی ها» از دیگر بخش های ویژه برنامه «ماه ماه» در لحظه های افطار رادیو سلامت است.
شايان ذكر است، برنامه ماه ماه سال گذشته به تهيه كنندگي «مسعود حسني»، بهترين برنامه افطار معاونت صدا بين ۱۴ شبكه راديويي شناخته شد.
گفتنی است، ویژه برنامه «ماه ماه» به تهیه کنندگی «مسعود حسنی»، از دوم فروردین ماه هر شب ساعت 17 به مدت 120 دقیقه از موج اف.ام ردیف 102 مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.