«کلیدر» محمود دولت‌آبادی با موسیقی کیهان کلهر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۴

«کلیدر» محمود دولت‌آبادی با موسیقی کیهان کلهر

کتاب صوتی «کلیدر» نوشته محمود دولت‌آبادی با صدای آرمان سلطان‌زاده و موسیقی کیهان کلهر 25 اسفند ماه منتشر می شود.

به گزارش صبا به نقل از خانه موسیقی ایران، درباره این کتاب صوتی که آن را با همکاری رادیو گوشه و آوانامه منتشر می‌کنند اعلام شده: “در کتاب صوتی «کلیدر» بیش از صد گوینده شامل گروهی از برترین گویندگان و صداپیشگان کشور که در عرصه‌های رادیو، دوبله و کتاب صوتی فعالیت می‌کنند ایفای نقش خواهند کرد و اثر با فضاسازی‌های گسترده‌ صوتی که ترکیبی از انواع افکت‌های صوتی و موسیقی است، تدوین و ارائه خواهد شد.

آرمان سلطان‌زاده، فریبا متخصص، محسن بهرامی، مهبد قناعت‌پیشه، بیوک میرزائی، شیما درخشش، محسن زرآبادی‌پور، مجید همزه، کرامت رودساز، رامین پورایمان، نورالدین جوادیان، ارشیا شریعتی، امید تقوی، حمید یزدانی، فرشید صمدی‌پور، محمدرضا قلم‌بر، مریم پاک‌ذات، ناهید مسلمی و سحر بیرانوند تعدادی از گویندگان این مجموعه سترگ صوتی هستند.

فیدیبو در ادامه ارائه نسخه‌های صوتی آثار محمود دولت‌آبادی، پیش‌تر کتاب «سلوک» با صدای مجتبی شکوری و دو داستان از «کارنامه سپنج» را با صدای بهنام تشکر با همکرای رادیو گوشه منتشر کرده بود.

کارگردانی کتاب صوتی «کلیدر» را آرمان سلطان‌زاده بر عهده دارد و در آن از قطعات مختلفی از موسیقی‌ها و اجراهای کیهان کلهر استفاده خواهد شد. مراحل پیش‌تولید، پژوهش، ضبط و تولید نسخه صوتی از حدود یک سال پیش آغاز شده و نسخه صوتی نهایی آن بیش از صد ساعت خواهد بود.

جلد اول این مجموعه صوتی ۲۵ اسفند ماه سال جاری منتشر خواهد شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است