حمله مدعیان حقوق کودک به سری جدید «کودک شو» / تعهد به مخاطب برای «پژمان بازغی» شعار نبود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹

حمله مدعیان حقوق کودک به سری جدید «کودک شو» / تعهد به مخاطب برای  «پژمان بازغی» شعار نبود

آغاز اجرای سری جدید «کودک‌شو» از نیمه شعبان به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) و اعلام تداوم این حضور در ایام نوروز و رمضان، با استقبال خانواده‌ها و کودکان مواجه شد و به همین میزان، مدعیان دروغین حقوق کودک را نگران کرد!

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، آغاز اجرای سری جدید «کودک‌شو» از نیمه شعبان به مناسبت ولادت حضرت مهدی(عج) و اعلام تداوم این حضور در ایام نوروز و رمضان، با استقبال خانواده‌ها و کودکان مواجه شد و پس از مدت‌ها رکود در ادامه روند تولید برنامه‌های تاک‌شوی پربیننده، سازندگان این برنامه با اقدامی هوشمندانه توانستند در ایجاد رونق در رسانه ملی سهیم باشند.

اما بیشترین نمره را در پخش سری جدید «کودک‌شو» باید در بازگشت دوباره «پژمان بازغی» دید. این بازیگر و مجری با این حضور ثابت کرد که برایش کودک و خانواده یک دغدغه است و حضور در رسانه را برای خدمت به مخاطبانش، فارغ از همه حرف و حدیث‌ها و جنجال‌آفرینی‌ها، و تلاش‌های ادامه‌دار لشکر سایبری، ارجح می‌داند و به خواست مخاطبش احترام می‌گذارد.

از شروع پخش «کودک‌شو» به تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری‌نیا، همان‌طور که در هر رویداد دیگری در ماه‌های اخیر، حمله و فحاشی! به هنرمندان در دستور کار لشکر سایبری قرار گرفت، اینجا هم بازغی با رویکرد همراهی کاربران در فضای مجازی مورد هدف واقع شد.

وقتی پیمان جبلی در یکی از سخنرانی‌های اخیرش رسما اعلام کرد که صدا و سیما هنرمندان مردمی را در آغوش می‌گیرد، این سخن بسیار برای طیف‌هایی که در آرزوی جدایی هنرمندان از مردم به سر می‌برند، گران آمد و حالا، آنها این رفتار غیراخلاقی را علیه هنرمندی که باید تمرکزش، کیفیت کار روی آنتن باشد، ادامه می‌دهند.

نکته متناقض ماجرا اینجاست که وقتی زمان حمله به یک چهره محبوب می‌رسد، لشکرکشان سایبری، شعارهایشان در زمینه حقوق کودک و حقوق خانواده را فراموش می‌کنند و زیر پا می‌گذارند.

این پرسش همچنان مطرح است که آیا کودک ایرانی و خانواده‌ها حق دیدن یک برنامه شاد را ندارند؟

«کودک‌شو» برنامه‌ایست که کماکان یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های سیماست و مطالبه پخش آن با اجرای «پژمان بازغی»، حق مخاطبان آن است. در این راستا، باید به سازندگان این برنامه و به ویژه بارغی تبریک گفت و حضور متعهدانه او را ستود.

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۶۹/۶۹۳/۰۲۰/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۳/۶۲۰/۱۵۶/۵۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۷/۸۶۸/۱۴۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۵/۸۴۱/۳۳۹/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۹۹۳/۸۸۰/۰۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۷۶/۰۳۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۲/۰۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۷۹/۹۶۰/۰۰۰