انتظارش را نداشتم اما بازخورهای خوبی از بازی در سریال «شهباز» گرفتم

به گزارش صبا، نسرین مسلمی‌نیا بازیگرسریال شهباز، گفت: حدود ۲۰ سالی است که در این حوزه فعالیت می‌کنم، پیش تر فعالیت‌ام را روی تئاتر متمرکز کرده بودم و در حال حاضر چند سالی است که در دنیای تصویر کسب تجربه می‌کنم. از کارهای اخیرم می توانم به فیلم داستانی حساب بی حساب و سریال حکایت‌های‌کمال اشاره کنم.علاوه بر شرکت در دوره‌های بازیگری و موسسات در دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد هنرهای نمایشی خوانده‌ام.

او درباره همکاری با مجموعه شهباز گفت: عوامل این مجموعه آقای لوافی و بهنام جعفر‌پور در بازی‌گردانی و توضیح فضای کلی کار برای تک‌تک بازیگران زمان کافی را می‌گذاشتند. صادقانه با اینکه انتظارش را نداشتم، بازخوردهای خوبی را از سریال شهباز در اطراف خود دیدم. من در این سریال نقش یک پلیس زن بسیار جدی به نام خانم آشنا را بازی کرده‌ام.

او درباره زمان‌بر شدن پروسه حضورش در تلویزیون گفت: قسمتی از این مسئله به این خاطر است که من بازیگری را از تئاتر شروع کردم و هیچ وقت نخواستم یک شبه ره صدساله را بروم معتقدم هر چیزی باید در زمان خودش اتفاق بیفتد. قسمتی هم به این خاطر است که اگر چه در گذشته مافیای بازیگری به صورت پنهانی و دست‌های پشت پرده عمل می‌کرد اما متاسفانه در حال حاضر به صورت علنی نقش‌های مهم و اصلی فیلم‌های سینمایی و… به فروش گذاشته می‌شود، کم هستند مجموعه‌های مانند شهباز و… که با توجه به تیپیکال شخصیت نقش و تسلط بر بازیگری به سراغ هنرمندان در این شاخه می‌روند.

او ضمن اشاره به بازخوردهای مثبت این سریال گفت: در سفری که همسرم به اطراف اصفهان داشت در جریان معامله اتومبیل با یک پیرمرد محلی، این پیرمرد نازنین مثالی از سریال شهباز را برای همسرم آورده بودند خب به نسبت همسر بنده از اینکه یک پیرمرد محلی در دور ترین نقاط ایران بیننده این سریال است، تعجب کرده بود و به او اشاره کرده بود که بنده یعنی همسرش در این فیلم بازی می‌کنم، خلاصه اینکه پیرمرد پیگیر شده بود که در کدام نقش؟ همسرم به او گفته بود که از بازیگران اصلی نیست و حتما او را به یاد نمی‌آوری اما در ادامه همین که گفته بود یکی از پلیس‌های خانم مجموعه شهباز، بلافاصله پیرمرد نام شخصیت و نقش من را به همسرم گفته بود که برای خود بنده و همسرم بسیار باعث تعجب بود و در انتها اینکه این آشنایی گرم موجب اعتماد هر دو طرف برای این معامله پرسود شده بود.

منبع: روزنامه صبا- فرهومند ناظریان