پویش نظامی خوانی دانش آموزی برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۴:۲۷

پویش نظامی خوانی دانش آموزی برگزار می‌شود

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور با همکاری ستاد ملی بزرگداشت حکیم نظامی، پویش ملی پنج گنج را برگزار می‌کند.

به گزارش صبا، محمدصادق افراسیابی با بیان اینکه این پویش با هدف نکوداشت حکیم نظامی، شاعر نامدار ایرانی در فضای مجازی برگزار می‌شود، گفت: ۲۱ اسفند در تقویم رسمی ایران روز بزرگداشت حکیم نظامی، شاعر نامدار ایرانیست به همین منظور برای معرفی ابعاد مختلف شخصیت حکیم نظامی شاعر و داستان سرای ایرانی پارسی‌گوی، معرفی آثار و سروده‌های حکیم نظامی و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای تولید محتوا با محوریت حکیم نظامی، پویشی مردمی نظامی خوانی در فضای مجازی تدارک دیده شده است.

معاون مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: علاقه مندان می‌توانند برای شرکت در این پویش از خوانش آثار حکیم نظامی توسط خود، ویدیویی ضبط و یا پادکستی (نسخه شنیداری) تهیه و از طریق مراجعه به سامانه پلتزار به نشانی اینترنتی https://platzaar.ir در این پویش شرکت کنند.

به گفته افراسیابی به ۵۰ برگزیده این پویش، ۵۰ جایزه نقدی یک میلیون تومانی به همراه یکی از کتب نفیس حکیم نظامی اعطا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی در بستر‌های حوزه کتاب و برگزاری مسابقات دانش آموزی از طریق سامانه شاد از دیگر برنامه‌های مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی برای بزرگداشت حکیم نظامی، شاعر نامدار ایرانی با همکاری نرم افزار‌های حوزه کتاب و سامانه شاد است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است