استقبال از «جیغ ۶» با گذشت ۲۷ سال از اکران نسخه اصلی/ پارامونت راضی است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۸

استقبال از «جیغ ۶» با گذشت ۲۷ سال از اکران نسخه اصلی/ پارامونت راضی است

«جیغ 6» با افتتاحیه ای 5/44 میلیون دلاری، صدرنشین جدول هفتگی گیشه نمایش سینماهای آمریکای شمالی شد.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، ششمین قسمت این مجموعه ترسناک و نوجوانانه با هزینه ای ۳۵ میلیون دلاری تهیه شده است.

کمپانی پارامونت که نگرانی از بابت هزینه کردن پول برای این فرنچایز نداشته، از افتتاحیه بالای قسمت تازه بسیار راضی است. این افتتاحیه بسیار خوب در حالی نصیب فیلم شد که تحلیل گران اقتصادی سینما هم دقیقا پیش بینی همین رقم افتتاحیه را برایش می کردند.

داستان فیلم درباره بازماندگان قتل های زنجیره ای قاتل معروف به گوست فیس (صورت ارواحی) است، که برای شروع یک زندگی تازه از شهر خود وودزبورو راهی نیویورک می شوند اما در این مکان هم آنها دوباره خود را با قاتل نقاب پوش خطرناکی روبرو می بینند که به دنبال کشتن آنهاست.

تیم دونفره مت بنتیل اولپین و تیلور گیلت جیغ ۶ را کارگردانی کرده و کارتنری کاکس، ملیسا بارلا، جنا اورتگا و هیدن پنه تیر بازیگرانش هستند.

نیو کمپل بازیگر اصلی این مجموعه ترسناک، برای اولین بار در قسمت جدید آن ظاهر نشده است.

او مدتی قبل اعلام کرد در قسمت ششم بازی نمی کند، زیرا داستان فیلم حرف تازه ای برای گفتن ندارد.

برخورد گرم تماشاگران با جیغ ۶ نشان می دهد که با گذشت ۲۷ سال از اکران عمومی نسخه اصلی، هنوز هم مردم از چاقوکشی های مرگبار قاتل نقاب پوش استقبال می کنند.

نمایش بین المللی فیلم در بیش از ۳۰ کشور دیگر دنیا هم، فروشی ۲۲ میلیون دلاری برایش به ارمغان آورد. تحلیل گران اقتصادی سینما پیش بینی فروش کلی جهانی ۳۰۰ میلیون دلاری برای آن می کنند.

دومین فیلم جدول گیشه، درام ورزشی «کرید ۳» با فروشی ۲۷ میلیون دلاری است. فروش ۱۰ روز اول کار جدید مایکل بی جردن در آمریکای شمالی به رقم خوب ۱۰۱ میلیون دلار رسیده است.

سومین فیلم جدول اثر تازه ای با نام «۶۵» است. آدام درایور بازیگر اصلی این اکشن علمی تخیلی دلهره آور است.او در قالب خلبانی بخت برگشته ۶۵ میلیون سال قبل دوباره به زمین برمی گردد تا همسرش را از شر موجودات غول آسا نجات دهد. هدف همسر از این سفر عجیب و غریب، فراهم کردن پول برای مداوای فرزنر بیمارشان بوده است.

افتتاحیه ۱۲ میلیون دلاری فیلم، می تواند به وضعیت کلی اکران عمومی آن که با هزینه ای ۴۵ میلیون دلاری تولید شده، کمک کند. فروش بین المللی ۶۵ هم ۱۰ میلیون دلار بوده است.

«آنت من و زنبور: کوانتومی» هم ۷ میلیون دلار فروش کرد تا در ردیف چهارم جدول قرار گرفته و فروش کلی آمریکایی خود را به ۱۹۸ میلیون دلار برساند.

سومین فیلم تازه جدول «قهرمانان» با فروشی ۵ میلیون دلاری در ردیف هفتم جدول قرار گرفت.

وودی هارلسون در این کمدی ورزشی نقش مردی را دارد که بعد از دستگیری و زندانی شدن، باید هدایت یک تیم بسکتبال را به عنوان یک کار اجتماعی به عهده بگیرد که بازیکنانش را گروهی از افراد علیل و ناتوان تشکیل می دهند.

قهرمانان نسخه انگلیسی زبان یک کمدی ورزشی انتقادی اسپانیایی به همین نام است که سال ۲۰۱۸ جزو کارهای پرفروش سال سینمای این کشور اروپایی بود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است