اکران «بچه‌های طوفان» از امشب آغاز می‌شود/  پسرها و دخترها فیلم را می‌پسندند

پروانه مرزبان در گفت‌وگو با خبرنگار سینما صبا، در خصوص پیش‌بینی‌اش از بازخورد اکران این فیلم در اکران نوروز 1402 گفت: «بچه‌های طوفان» یک فیلم ارزشی است که در غالب فضایی قهرمانانه، از خودگذشتگی کودکان نسبت به پدر و مادرانشان را نشان می‌دهد و برایشان پند و اندرز دارد. در واقع «بچه‌های طوفان» فیلمی است که پسربچه‌ها و دختربچه‌ها آن را می‌پسندند چون معمولا این نوع کارهای قهرمانانه را دوست دارند. به همین دلیل به نظر من برای اکران نوروزی فیلم بدی نیست.

او افزود: با توجه به فضایی که در فیلم ترسیم می‌شود و بر همبستگی پدر و مادر و فرزندان تأکید دارد، فکر می‌کنم مخاطبان علاقمند باشند که در ایام نوروز مخصوصا در ایام رمضان فرزندان خود را به تماشای این فیلم ببرند.

مرزبان در پایان گفت: از همه می‌خواهم که «بچه‌های طوفان» را حمایت کنند. به دلیل این‌که «بچه‌های طوفان» یک کار کودک است که قرار است در کنار فیلم‌های ارزنده دیگر که اغلب به دلیل کمدی بودن پرطرفدارتر خواهند بود؛ اکران شود. بالاخره بچه‌ها این ارزش را دارند که حمایت شوند. از همه دوستان خصوصا رسانه‌ها تقاضا دارم که با حمایت‌های خود یاری کنند تا «بچه‌های طوفان» زمین نخورد.