رضا ناجی از بازی در «بچه‌های طوفان» می‌گوید | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
در گفتگو با صبا؛

رضا ناجی از بازی در «بچه‌های طوفان» می‌گوید

بازیگر پیشکسوت سینما گفت: از نقش خودم و بازی در فیلم «بچه‌های طوفان» راضی هستم.

رضا ناجی بازیگر فیلم سینمایی «بچه‌های طوفان» در گفتگو با خبرنگار سینما صبا در خصوص بازی در این فیلم گفت: زمانی که در حال ایفای نقش در فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» در شمال بودم، تهیه‌کننده فیلم «بچه‌های طوفان» که در ابتدا نام فیلم «چل کچل» بود، از من برای بازی در این فیلم دعوت کردند. من در «بچه‌های طوفان» نقش کدخدای ده را داشتم.

وی ادامه داد: عوامل فیلم همه حرفه‌ای بودند و به همین دلیل نتیجه کار خیلی خوب شد. با وجود این‌که نقش خیلی بلندی نداشتم، اما از نقش خودم و بازی در این فیلم راضی هستم.

ناجی در ادامه در خصوص اکران نوروزی گفت: متاسفانه روی بازخورد اکران نوروزی خیلی نمی‌شود حساب کرد. چرا که در حال حاضر، حال مردم زیاد خوب نیست و سالن‌های سینما نمی‌روند. من درحال حاضر ۶ فیلم سینمایی آماده اکران دارم. اما هیچ‌کدام هنوز به نمایش درنیامده‌اند.

ناجی تصریح کرد: آخرین فیلمم، فیلم سینمایی «برنده‌ها» بود که حدودا یک ماه پیش در لندن ۵ جایزه گرفت و الان در لندن و هلند اکران می‌شوند، اما هنوز در سینماهای خودمان اکران نشده‌ است.

بازیگر «بچه‌های طوفان» در پایان گفت: من واقعا نگران سرمایه‌هایی هستم که صرف ساخت فیلم‌های سینمایی می‌شود. امیدوارم که حال مردم بهتر شود و به سالن‌های سینما برای تماشای فیلم‌ها بروند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است