خلاصه ۶ قسمت «آتش و باد» امشب در شبکه سه

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی «آتش و باد»، این سریال به عنوان نخستین مجموعه تلویزیونی نوروزی پخش خود را از جمعه ۲۶ اسفندماه آغاز کرده و علاوه بر استقبال مخاطبان شبکه سه از سریال، بازدید ۱۷۰ هزار باری «آتش و باد» در تلوبیون نیز علاقمندی مردم به این اثر تاریخی را نشان می‌دهد.

با آغاز ماه مبارک رمضان، شبکه ۳ برای آن دسته از مخاطبانی که با توجه به مشغله‌های روزهای پایانی سال و آغاز مسافرت‌های نوروزی تاکنون موفق به تماشای «آتش و باد» نشده‌اند، ۶ قسمت ابتدایی این سریال را در قالب یک قسمت به صورت خلاصه پخش می‌کند.

همچنین در حالی که پیش از این، سریال هر شب ساعت ۲۰:۳۰ روی آنتن می‌رفت، با آغاز رمضان جایگاه آن در جدول پخش به پس از افطار موکول شده است.

حسین محجوب، محمود پاک‌نیت، لاله اسکندری، نادر فلاح، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، کریم اکبری مبارکه، صدرالدین حجازی، بیوک‌ میرزایی، مهران نائل از بازیگران «آتش و باد» هستند.

این مجموعه تلویزیونی به عنوان سریال نوروزی و رمضانی شبکه سه سیما در حال پخش است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز پخش آن در ۵۸ قسمت ادامه خواهد داشت.