رضایت مردم بزرگترین دستاورد «نون خ۴»

کاظم نوربخش بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره چالش هایی که در حین فرآیند تولید این سریال، پشت سر گذاشته است، عنوان کرد: چالش های زیادی در مرحله تولید این سریال وجود داشت و شاید یکی از سخت ترین چالش ها، فصلی بود که «نون خ» در آن ساخته می شد چرا که همیشه تولید این مجموعه در فصل زمستان یا اوایل پاییز کلید می خورد. سردی هوا، فاصله گرفتن از فضای آپارتمانی و بازی در دل طبیعت سرد سخت بود.

او درباره چرایی جذب مخاطبان به این سریال اذعان داشت: نشان دادن آداب و رسوم کردها و استفاده از پوشش محلی زیبا برای بازیگران، فاصله گرفتن از فضای آپارتمان‌نشینی، استفاده از پتانسیل های طبیعی مناطق کرد نشین و زبان کردی و گویش‌های محلی همگی باعث جذب مخاطب شده است و از این موضوع خوشحالیم.

او درباره پذیرفتن نقش سلمان در سریال «نون خ» گفت: در ابتدا شخصیت های مختلف فیلمنامه توسط کارگردان و‌ دستیار کارگردان تست شد، جالب اینجاست اولین شخصیتی که برای تست اولیه به من داده شد، سلمان بود و همان لحظه تایید شد.

این بازیگر درباره تفاوت خود واقعی با شخصیت سلمان در سریال «نون خ» اظهار کرد: قاعدتا تفاوت های زیادی میان شخصیت واقعی خودم و شخصیت سلمان وجود دارد، زندگی واقعی پر از اتفاقات پیش بینی نشده است.

نوربخش در پایان گفت: امیدوارم امسال نیز مثل سال‌های قبل توانسته باشیم مردم شریف ایران را خوشحال کنیم و «نون خ ۴»مورد استقبال قرار بگیرد. شادی و رضایت مردم بزرگترین دستاورد «نون خ» و همه عوامل شریف آن است.