پایان بازی پیام احمدی نیا در «قهوه ترک» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۸

پایان بازی پیام احمدی نیا در «قهوه ترک»

نقش آفرینی پیام احمدی نیا در سریال «قهره ترک» به کارگردانی علیرضا امینی به پایان رسید.

پیام احمدی‌نیا، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره کار جدید خود چنین اطلاع رسانی کرد: اخیراً بازی من در سریال «قهره ترک» به کارگردانی علیرضا امینی را به پایان رسانده‌ام. این مجموعه که برای پخش از پلتفرم فیلم‌نت آماده می‌شود در ایران و ترکیه فیلمبرداری شده و رعنا آزادی ور، محمد رضا فروتن، سارا رسول زاده، حامد بهداد و… دیگران بازیگران این مجموعه هستند.

وی افزود: از ساختار و قصه «قهوه ترک» مشخص است که این مجموعه کاری خواهد بود که رضایت تماشاگر را به دست خواهد آورد. درضمن هم اکنون مشغول تمرین یک تئاتر نیز هستم که فعلا نمی‌توانم آن را رسانه‌ای کنم، اما این کار از ماه آینده روی صحنه خواهد رفت.

این بازیگر ادامه داد: در سینما نیز قراردادی با نوید اسماعیلی برای یک فیلم پلیسی بسته‌ام. نام موقت این فیلم «استعفا» است که فیلمبرداری آن اوایل تیرماه آغاز خواهد شد. درباره کار در تلویزیون هم باید بگویم فعلاً پیشنهادی برای بازی نداشته‌ام برای همین کاری آماده پخش در این رسانه ندارم. درباره آثار تلویزیونی باید اذعان کنم فعلاً کار خاصی در سیما تولید نمی‌شود، زیرا هزینه‌های تولید در این رسانه کاهش یافته است.

وی درباره رونق پلتفرم‌ها هم چنین توضیح داد: خوشبختانه سریال‌هایی که در پلتفرم‌ها تولید می‌شود با استقبال مواجه شده‌اند، اما نباید از یاد برد که این تولیدات می‌بایست در تلویزیون تولید می‌شود؛ آثاری که با سلیقه امروز مخاطبان همخوانی دارد، ولی متاسفانه به دلیل دوری تلویزیون از سلیقه تماشاگر امروز مخاطبان آثار نمایشی به سمت پلتفرم‌ها متمایل شده‌اند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است