اولین رویداد ملی «دیدار» برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۱

اولین رویداد ملی «دیدار» برگزار می‌شود

اولین رویداد ملی ایران تن با رویکرد کالکشن‌سازی لباس محرم و اربعین ،تحت عنوان دیدار توسط کارگروه مد و لباس و ویژند سدن پوش برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از  روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، رویداد ملی ایران تن با رویکرد کالکشن‌سازی لباس محرم و اربعین تحت عنوان رویداد ملی «دیدار» توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و بنیاد ملی مد و لباس ایرانی اسلامی و ویژند سدن پوش از تاریخ سوم الی پنجم تیرماه در هتل همای تهران برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر، کالکشن‌سازی به مجموعه‌ای از چیزهایی گفته می‌شود که با هم ارتباط دارند. در یک کالکشن لباس این ارتباط می‌تواند بین لباس‌های یک مجموعه، استفاده از رنگ، جنسیت لباس و پارچه، طرح چاپ مشابه، طراحی و ایده در برش‌ها و حجم لباس و … و یا ترکیب تمامی این موارد باشد.

در این خبر آمده است: این اطلاعیه به منظور فراخوان این رویداد بوده و از تمامی برند (ویژند) ها و طراحان پارچه و لباس دعوت می‌شود تا این رویداد شرکت نمایند.

برای متقاضیان هیچ محدودیتی در ارسال اثر نمونه سازی شده وجود ندارد و شرکت در این رویداد کاملا رایگان است.

از مزایای ویژه شرکت در این رویداد (نمایشگاه) می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

عکاسی از محصول و ورود به مجله کالکشن محرم و اربعین ویژندهای برتر ایرانی، فرصت‌سازی مناسب جهت برندسازی و آشنایی مخاطبین با برند، معرفی خدمات تولید جهت صنعتی‌سازی محصول و کاهش بهای تمام‌شده تولید و کسب نشان مالکیت شیما برای طرح‌های برتر

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه کالکشن نمونه‌دوزی شده (با موضوعیت محرم و اربعین) خود را به دبیرخانه رویداد ارسال کنند.

آدرس دبیرخانه ارسال آثار؛ تهران . چهارراه کالج. خیابان حافظ. کوچه هلال احمر. پلاک ۶٫ دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در پیام‌رسان ایتا عضو کانال سدن پوش به آدرس https://eitaa.com/sadenpoush شده و یا با شماره تماس‌های ۰۲۱-۶۶۷۳۱۵۶۰ و ۰۹۳۰۳۲۹۹۰۳۸ و ۰۹۹۲۹۷۱۳۲۵۸ تماس بگیرند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است