حسین علیزاده در «صفحه نو» | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۵

حسین علیزاده در «صفحه نو»

اولین قسمت از مسترکلاس‌های آموزشی «صفحه‌نو» با حضور حسین علیزاده به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مجتبا میرتهماسب از روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه ساعت ۱۲ ظهر به‌ طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» عرضه می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی پلتفرم «تماشاخونه»، اولین قسمت از مسترکلاس‌های «صفحه نو» با حضور حسین علیزاده، آهنگساز، نوازنده‌ و پژوهشگر موسیقی، سه شنبه ساعت ۱۲ ظهر به‌طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم «تماشاخونه» منتشر می‌شود.

«صفحه‌نو» (New Page) یک مسترکلاس ویدئویی است که در آن استادان متخصص و صاحب‌‌سبک ایرانی در حوزه‌های مختلف، تجربیات، دانش، منش و روش حرفه‌ای خود را در ساختاری مستند_آموزشی به‌طور اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ارائه می‌کنند.

در قسمت اول از این برنامه، حسین علیزاده آهنگساز و نوازنده‌ تار و سه‌تار، ردیف‌دان و پژوهشگر موسیقی ایران در «صفحه‌نو» از تجربیات خود در عرصه‌ موسیقی سخن گفته است. او در این قسمت از چگونگی آموزش موسیقی، انتخاب ساز، نوازندگی، بداهه‌نوازی، گروه‌نوازی و آداب آن، اجرای صحنه، پیوند شعر و موسیقی، آهنگسازی، موسیقی سازی و موسیقی آوازی، آهنگسازی برای فیلم، تنظیم موسیقی و بسیاری مباحث دیگر درباره‌ موسیقی و موسیقی‌دان‌ شدن را آموزش داده است.

مخاطبان می‌توانند این برنامه را هر هفته، به صورت سریالی با همه‌ محتوای دوره‌ها و تفکیک موضوعی، به‌طور رایگان و اختصاصی در پلتفرم «تماشاخونه» ببینند، که مدت زمان هر برنامه بین ۴ تا ۶ ساعت است.

تهیه، تولید و پخش فصل دوم «صفحه‌نو» با استادان صاحب‌نامِ دیگر در «کارگاه فیلم کارآ» و پلتفرم «تماشاخونه» به صورت انحصاری در حال برنامه‌ریزی و انجام است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است