پایان کار «جک راین» تلویزیونی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۱

پایان کار «جک راین» تلویزیونی

چهارمین فصل «جک راین» آخرین فصل این درام اکشن و ماجراجویانه تلویزیونی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار سینما صبا، این فصل برای تابستان سال آینده میلادی آماده پخش تلویزیونی می‌شود.

جان کراسینسکی بازیگر و کارگردان فعال سینما، ایفاگر نقش کاراکتر جک راین این مجموعه پربیننده است.

در داستان مجموعه، او یک مامور سرسخت سازمان جاسوسی آمریکا سیا است که راهی ماموریتهایی غیرممکن می شود.

در داستان فصل آخر مجموعه، جک راین که حالا به ریاست این سازمان رسیده است، باید با قوی ترین وخطرناکترین دشمن خود مبارزه کند.

چند کشور اروپای شرقی و قاره آمریکای لاتین، مکانهایی هستند که جک راین با سفر به آنها ماجراجویی هایش را ادامه داده و دنبال می کند.

این در حالی است که راین متوجه وجودفساد در اداره تحت نظر خود شده و باید با تعدادی از ماموران فاسد و رشوه بگیر هم مقابله کند.

زمانی که جک راین متوجه می‌شود دو گروه تروریست‌ها و باندهای مافیایی مواد مخدر با یکدیگر همکاری مشترک دارند، اوضاع برایش سخت‌تر می‌شود.

به گفته کراسینسکی: «ماجراجویی‌ها و داستان جک راین باید در جایی به پایان خودش برسد و با تماشاگران خداحافظی کند. اگر بخواهیم بر ماندن او و ادامه فعالیت‌هایش اصرار کنیم، یقینا کار به جایی می‌کشد که دیگر کسی نمی‌خواهد تماشاچی ماجراجویی‌هایش باشد. کار این کاراکتر را باید در زمانی که هنوز در اوج است تمام کنیم تا خاطره ای خوش از او در اذهان بماند.»

جک راین شخصیت محوری چند کتاب است که تام کلنسی آنها را نوشته و در چند دهه گذشته، در صدر جدول کتابهای موفق روز قرار داشته‌اند.

اولین بار صنعت سینما در دهه نود میلادی به سراغ این کتاب‌ها رفت و فیلم‌هایی با بازی الک بالدوین و هریسون فورد در نقش جک راین تولید کرد.

بن افلک و کریس پاین دو بازیگر دیگری بودند که بعدها جایگزین هریسون فورد شده و نقش این مامور جان سخت را جلوی دوربین سینما بازی کردند.

تماشاگران سینما و تلویزیون جان کراسینسکی را بیش از هر چیز، با کارگردانی درام دلهره آور و علمی تخیلی «مکانی ساکت» می‌شناسند.

این فیلم با بازی امیلی بلانت همسر خود فیلمساز، داستان هجوم بیگانه های فضایی به زمین و تلاش یک مادر برای محافظت از سه فرزند کوچکش در مقابل این حمله را به تصویر می‌کشد.

هر دو گروه منتقدان و تماشاگران سینما از هر دو قسمت این بلاک باستر تحسین شده و غیرمتعارف استقبال کردند.

فصل چهارم و پایانی جک راین برای سی ام ژوئن سال آینده ، به صورت استریم و دیجیتالی در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است