فعالیت در عرصه موسیقی نیازمند توازن است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۷
ناصر عطاپور در گفت‌وگو با صبا:

فعالیت در عرصه موسیقی نیازمند توازن است

ناصر عطاپور می‌گوید بهتر است یک توازن درست میان انواع موسیقی برقرار شود تا همه هنرمندان به یک اندازه بتوانند فعالیت کنند.

ناصر عطاپور خواننده و سرپرست گروه «موغام» در گفتگو با خبرنگار موسیقی صبا گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها هستیم که قرار است بعد از محرم و صفر به اجرای برنامه بپردازیم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: متاسفانه شرایط برای فعالیت در حوزه موسیقی خیلی سخت شده است و برای برگزاری یک کنسرت باید ماه‌ها دوندگی کنیم در صورتی که بسیاری از کنسرت‌های پاپ در چند سانس و در بهترین سالن‌ها برگزار می‌شود که بهتر است یک توازن درست میان انواع موسیقی برقرار شود تا همه هنرمندان به یک اندازه بتوانند فعالیت کنند.

وی افزود: همان طور که می‌دانیم کرونا ضربه‌های جبران ناپذیری به موسیقی زده است، در نتیجه باید کاری کنیم تا مخاطبان بتوانند مانند گذشته با انواع موسیقی ارتباط برقرار کنند.

این هنرمند خاطرنشان کرد: بسیاری از هنرمندان موسیقی مجبور شده‌اند شغل دیگری انتخاب کنند که این موضوع به ضرر موسیقی است. هنرمندان خوب این مملکت یا مهاجرت می‌کنند و یا به کل موسیقی را کنار می‌گذارند.

سرپرست گروه موغام در پایان گفت: به نظر من تا زمانی که تدبیر درستی نباشد، این مشکلات برطرف نمی‌شود و روز به روز شرایط این هنر بدتر می‌شود.

٭غزاله سعادتی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است