خوانندگان امروزی بیشتر به فکر معروف شدن هستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۹
شهرام زندی در گفت‌وگو با صبا:

خوانندگان امروزی بیشتر به فکر معروف شدن هستند

شهرام زندی می‌گوید خوانندگان امروزی بیشتر به فکر معروف شدن هستند و کمتر دغدغه هنر موسیقی را دارند در صورتیکه وظیفه یک هنرمند این است که به فکر هنر باشد و تلاش کند اثری ارائه دهد که به پیشرفت هنر موسیقی کمک کند.

شهرام زندی خواننده در گفتگو با خبرنگار موسیقی صبا درباره وضعیت موسیقی گفت: موسیقی در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار ندارد و هنرمندان این حوزه به خصوص کسانیکه علم موسیقایی دارند ترجیح می دهند فعالیتی نداشته باشند زیرا نسبت به قبل شرایط خیلی فرق کرده است و هنرمندان در تنهایی و برای دل خودشان ساز می زنند و یا می خوانند.

این خواننده در ادامه بیان کرد: خوانندگان امروزی بیشتر به فکر معروف شدن هستند و کمتر دغدغه هنر موسیقی را دارند در صورتیکه وظیفه یک هنرمند این است که به فکر هنر باشد و تلاش کند اثری ارائه دهد که به پیشرفت هنر موسیقی کمک کند.

وی افزود: به نظر من مخاطبان باید بیشتر از هنرمندان توقع داشته باشند و از آنها بخواهند آثار متفاوت و مناسبی ارائه دهند نه اینکه هر اثری را که منتشر می‌شود، گوش کنند.

این هنرمند تاکید کرد: متاسفانه نظارت کافی بر آثاری که منتشر می‌شود وجود ندارد و من نمی دانم چرا قبلا آن همه سخت گیری می شد ولی امروزه هر کسی از راه می‌رسد هر اثری را با یک ترانه سطح پایین می‌تواند منتشر کند.

وی در پایان گفت: تا زمانیکه مسئولین به فکر احیای هنر موسیقی نباشند این هنر پیشرفت نمی‌کند و شرایط روز به روز بدتر می‌شود.

٭ غزاله سعادتی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است