«داستان یک روز رنگی» برگزیده نهمین دوره فستیوال «وراکروز» مکزیک | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۱

«داستان یک روز رنگی» برگزیده نهمین دوره فستیوال «وراکروز» مکزیک

«داستان یک روز رنگی» برگزیده بخش رقابتی نهمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم «وراکروز» شد.

به گزارش صبا، فیلم کوتاه «داستان یک روز رنگی» به کارگردانی محمود اریب و تهیه‌کنندگی مهیار قاسمی‌پور، برگزیده بخش رقابتی نهمین دوره فستیوال بین‌المللی فیلم «وراکروز» در شهر گواناخواتو در مکزیک شد.

جشنواره فیلم کوتاه «وراکروز» به عنوان یک جشنواره جهانی سینمایی با هدف جذب و ایجاد جذابیت برای مخاطبین، آگاهی بخشیدن و ایجاد فضای سرگرمی، از طریق طرح و تبادل پیشنهادهای سینمایی که تشویق به گفتگو، بحث و مناظره می‌نمایند، هر ساله در مکزیک برگزار می‌گردد. این فستیوال به دنبال ارتباطی قوی بین سرمایه‌گذاران، کارگردانان، تهیه کنندگان و استعدادهای قوی در عرصه سینمای مستقل است و آن را ترویج می‌کند.

نهمین جشنواره فیلم کوتاه «وراکروز» رویدادی است که ۲۲ تا ۲۵ اوت ۲۰۲۳ سال جاری میلادی در شهر «گواناخواتو» برگزار می‌گردد.

این هفتمین حضور بین‌المللی این فیلم کوتاه است، پیش از این «داستان یک روز رنگی» موفق شده بود، جایزه بهترین فیلم فستیوال «حلقه طلایی» سنگاپور، جایزه بهترین بازیگر زن فستیوال فیلم مادرید برای سیتا اسدی، جایزه ویژه هیات داوران فستیوال فیلم «اسپرینگ فیلم» استانبول و جایزه بهترین فیلم‌نامه اوریجینال از فستیوال فیلم‌های ترسناک هالیوود در ایالات متحده و برگزیده بخش رسمی فستیوال «فیندوکوین» ونزوئلا را به خود اختصاص دهد.

فیلم کوتاه «داستان یک روز رنگی» روایت «ستیا» دخترکی است که با مشکلی جدی روبرو می‌شود و به دنبال راه‌حلی می‌گردد، اما راه‌حل او بسیار عجیب است.

ستیا اسدی بازیگر این فیلم کوتاه در کنار پریسا طالبی در نقش مادر است.

عوامل فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: محمود (حامد) اریب، تهیه‌کننده: سید مصطفی قاسمی‌پور، مدیر فیلمبرداری: حسین بدرطالعی، مدیر تولید و صحنه: فاطمه مهدی‌پور، تدوین صدا و تصویر: حامد اریب، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مجتبی راسخ نژاد، دستیار تهیه: پرهام کاظمی، صدابردار: احمدرضا محمدی، روابط عمومی: متین تغابنی، طراح لوگو: بابک عاطفی، لوگوموشن: مبین آویژگان – با تشکر از: طاهره حق‌بین، نیما سهراب‌نیا، بازیگران: ستیا اسدی – پریسا طالبی.

این فیلم کوتاه در ژانر تجربی- تخیلی تولید شده است و مدت زمان آن ۱۰ دقیقه است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است