مدیر رادیو اربعین: تاکیدی ویژه‌ روی جهاد تبیین داریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۰۸
در گفت‌وگو با صبا عنوان شد؛

مدیر رادیو اربعین: تاکیدی ویژه‌ روی جهاد تبیین داریم

جواد تشکری درباره رویکرد ویژه این شبکه اظهار کرد: با توجه به تاکیدی که مقام معظم رهبری روی بحث جهاد تبیین داشتند ما نگاهی ویژه به این حوزه در تولیدات امسال رادیو اربعین داشته‌ایم.

جواد تشکری، مدیر رادیو اربعین در گفت‌و‌گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا درباره رویکرد ویژه این شبکه اظهار کرد: با توجه به تاکیدی که مقام معظم رهبری روی بحث جهاد تبیین داشتند ما نگاهی ویژه به این حوزه در تولیدات امسال رادیو اربعین داشته‌ایم تا بتوانیم در راستا به قیام عاشورا به شکلی عمیق و تاثیرگذار بپردازیم. یکی از راهکارهای ویژه نیز در این رابطه پررنگ کردن راهپیمایی اربعین است.

وی افزود: این رادیو با هدف اطلاع‌رسانی تاسیس شده است برای همین در کنار پرداختن به موضوعات تبیینی از اطلاع‌رسانی نیز غافل نیسیتم برای همین از ۶ صبح تا ۱۲ شب، هر نیم ساعت پخش خبر را از رادیو اربعین انجام خواهیم داد. درضمن پرداختن به دغدغه و درخواست‌های زائران اربعین هم یکی دیگر از توجهات ویژه ما به این حوزه است.

این مدیر رسانه با تاکید بر اینکه رادیو اربعین خود را صدای مردم می‌داند، بیان کرد: تمام تلاش عوامل رادیو اربعین این است تا صدای مردم و زائران باشد چون این رادیو از اساس با چنین هدفی شکل گرفته است. این اتفاق نیز خوشبختانه تا حدودی محقق شده است زیرا اظهار نظرهایی که مردم در تماس‌های خود بیان می‌کنند گواه این امر است. این رادیو تنها در داخل مرزها مخاطب ندارد بلکه در کشور عراق نیز ایرانیان و عراقیان بسیاری با این شبکه در ارتباط هستند.

وی درباره برنامه‌های برنامه‌های نمایشی رادیو اربعین هم چنین توضیح داد: تلاش کردیم تا برنامه‌های نمایشی هم در بخش‌های مختلف رادیو اربعین مورد توجه قرار گیرد. این اتفاق دو دستآورد دارد ابتدا اینکه جذابیت بصری برنامه‌های نمایشی باعث می‌شود مخاطبان رسانه دوچندان شود نکته دیگر اینکه انتقال پیام از طریق نمایش منجر به اشاعه بهتر مفاهیم عاشورایی خواهد شد.

تشکری تاکید کرد: بالا رفتن کیفیت برنامه‌های نمایشی این شبکه در گرو رشد کیفی نمایشنامه‌هایی است که نوشته می‌شود. در این راستا آقای جواهری یکی از تهیه‌کننده‌های این شبکه تاکید ویژه بر این امر دارد تا در نهایت نمایش‌هایی که روی آنتن می‌رود کیفیت لازم را داشته باشد.

او در پاسخ به سوال پایانی مبنی بر این‌ که چرا باید تا به این اندازه روی بالا رفتن کیفیت در برنامه‌های نمایشی رادیو اربعین تاکید داشت، گفت: دلیل کاملا مشخص است. تاثیرگذاری که برنامه‌های نمایشی دارند قابل قیاس با تولیدات دیگر نیست، بنابراین ما روی این حوزه تاکید ویژه داریم البته هنوز در ابتدای راه هستیم و مطمئن نیاز به تجربه بیشتر داریم اما این امر دلیل نشده تا کارمان را ساده بگیریم.

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۱/۳۵۴/۰۳۵/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۵/۳۲۳/۷۹۱/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۱۴۲/۱۱۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۰٬۷۰/۷۸۴/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۲۴۶/۰۲۷/۵۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۸۰/۷۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۸/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۸۳/۳۵۰/۰۰۰