پیام تبریک بنیاد سینمایی فارابی برای روز ملی سینما | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱
آرزوی روزهای شیرین توأم با همدلی برای خانواده بزرگ هنر هفتم

پیام تبریک بنیاد سینمایی فارابی برای روز ملی سینما

بنیاد سینمایی فارابی در پیامی ضمن آرزوی روزهای شیرین توأم با همدلی برای خانواده بزرگ هنر هفتم، سینما را هنر جان‌بخش و جمیع الاطرافی خواند که تصویر زندگی، نگرش اجتماعی، عقبه هویتی و نگاه تمدنی یک ملت را را از دریچه هنرِ بر یافته از اندیشه، به تصویر می‌کشد‌.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی؛ متن کامل این پیام به مناسبت ۲۱ شهریور «روز ملی سینما» خطاب به خانواده بزرگ سینمای ایران به شرح ذیل است:

«هوالمصور

سینما هنر جان‌بخش و جمیع الاطرافی است که تصویر زندگی، نگرش اجتماعی، عقبه هویتی و نگاه تمدنی یک ملت را را از دریچه هنر بر یافته از اندیشه، به تصویر می‌کشد‌. سینمای ایران به برکت انقلاب اسلامی در مسیر رویش قرار گرفت و با حضور سینماگران با دانش و خوش‌قریحه، در مسیر اخلاق، آگاهی و امید به نمادی از پیشرفت فرهنگی ایران تبدیل شد و خود را به دنیا معرفی کرد.

«روز ملی سینما» برای خانواده بزرگ و فرهیخته سینما، همچنین دوست‌داران هنر هفتم یادآور این روند رو به تعالی و تفاخر است. روز تکریم و قدردانی از سینماگران، بازیگران، دست‌اندرکاران و صاحب‌نظران و نقدکنندگان این هنر خلاق و نوگرا است، مقام موی‌سپیدان و بزرگان سینمای ایران را ارج می نهیم و برای هنرمندان جوان سینما روزهای درخشان آرزو می‌کنیم.

روزهای شیرین توأم با همدلی را برای خانواده بزرگ سینما از خدای مهربان خواستاریم».

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است