چالش‌های برنامه‌سازی در کارخانه‌ها / «کارخنده» نسبت به فصل قبل شادتر است | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۱
حمیدرضا زعفرانی در گفت‌وگو با صبا:

چالش‌های برنامه‌سازی در کارخانه‌ها / «کارخنده» نسبت به فصل قبل شادتر است

حمیدرضا زعفرانی تهیه کننده برنامه «کارخنده» شبکه یک سیما، با اشاره به ویژگی‌های فصل دوم این برنامه، از چگونگی همکاری کارخانه‌ها با این برنامه تلویزیونی سخن گفت.

حمیدرضا زعفرانی تهیه کننده در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره فصل دوم برنامه تلویزیونی «کارخنده» که به کارگردانی، مونتاژ و نویسندگی امید ثابتی و تصویربرداری پیام نیکومنش روی آنتن شبکه یک سیما می رود، عنوان کرد: آیتم‌های طنز این فصل از «کارخنده» نسبت به فصل پیشین خود بیشتر شده است و سطح مسابقه و سوالات آن بالاتر رفته است و همچنین از نظر مونتاژ و کارگردانی نیز ساختار برنامه تغییر کرده است.

او افزود: تقریبا ۵۳ قسمت از این برنامه روی آنتن خواهد رفت که شامل آیتم‌های متفاوتی همچون آیتم‌های صندلی داغ، گزارش، خط ویژه، دیدار با خانواده کارگران، نخبه‌ها، معرفی مجموعه ورزشی کارخانجات و اجرا پلاتو و مسابقه توسط اردشیر منظم بر اساس فراخور کارخانه در هر قسمت پخش می‌شود و در کنار آن کارخانه و بخش‌های مختلف آن همچون آتش نشانی، درمانگاه و … را معرفی می‌کنیم و به تصویر می‌کشیم.

زعفرانی خاطرنشان کرد: خواسته‌ام این است که کارخانه ها دست به دست هم دهند تا ما بتوانیم ضبط خود را به بهترین صورت انجام دهیم. این برنامه قبل از محرم و صفر سال ۱۴۰۲ روی آنتن بوده و حالا در میان پخش دو ماه فاصله بین آن افتاده است که باعث شده «کارخنده» دیده نشود؛ حالا شبکه تصمیم دارد چهار روز در هفته این برنامه را پخش کند تا بهتر دیده شود و در کنار آن کارخانه‌ها نیز دیده شوند.

این تهیه کننده درباره چالش‌های «کارخنده» عنوان کرد: فیلمبرداری و ضبط در کارخانه سنگین است چرا که خط تولید را نمی‌توانند به خاطر ما قطع کنند و از نظر سیستم نیز ابزار صدابرداری و تصویر برداری ما بسیار حساس است و در هر نقطه ای که بخواهیم نمی‌توانیم به خاطر صدا برنامه را ضبط کنیم و مسائل و مشکلات دیگری هم داریم.

زعفرانی در پایان خط مشی این برنامه را مشخص کرد و گفت: کارخانه‌ها افراد خاص را به ما معرفی می‌کنند و چندروز قبل خودمان به محل می‌رویم تا لوکیشن را شناسایی و بررسی کنیم ولی مشکلی که ما داریم همکاری و همراهی کارخانه ها است تا بتوانیم ضبط را شروع کنیم. «کارخنده» برنامه خبلی خوبی است و هدف از ساخت و تولید «کارخنده» ارتباط نزدیک با کارگران کارخانجات و نوع فعالیت کاری و گپ و گفت و شوخی است. ما با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در بحث کارگری و رزق حلال و اهمیت به خانواده و بیانات ایشان که فرمودند «جامعه کارگری؛ جامعه وفادار به انقلاب و نظام است» و تاکید ایشان بر «اهمیت تولید ملی» در هر قسمت به یک کارخانه سر می‌زنیم و برنامه سازی انجام می‌دهیم.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۵/۱۷۵/۹۵۵/۵۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۸/۸۷۸/۰۶۶/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۷۸۰/۵۰۳/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۶۰۴/۷۷۵/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۶۳۳/۸۸۲/۵۰۰
  • استاد
    ۱/۰۰۱/۲۱۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۴۰۳/۳۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۶۷/۸۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۹۵/۰۷۰/۰۰۰