بازدید مدیرعامل بهمن سبز از سینماهای استان لرستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۶

بازدید مدیرعامل بهمن سبز از سینماهای استان لرستان

مدیرعامل موسسه بهمن سبز ضمن بازدید و تقدیر از کارکنان پرتلاش سینماهای بهمن سبز در خرم آباد و بروجرد بر لزوم مديريت صحيح جهت افزايش بهره‌وری سینماها تاكيد كرد.

به گزارش صبا، هادی اسماعیلی، معاون توزیع سازمان سینمایی سوره و مدیرعامل موسسه بهمن سبز در سفر به استان لرستان ضمن بازدید از سینماهای بهمن سبز در دیداری با مدیران استانی حوزه هنری و موسسه بهمن سبز گفت:‌ برنامه‌ریزی جهت افزایش بهره‌وری و استاندارد کردن خدمات در زنجیره سینماهای حوزه‌ هنری، یکی از مهمترین برنامه‌های تیم جدید مدیریتی موسسه بهمن سبز است.
وی افزود: توجه به نیاز مخاطبان سینما در سراسر کشور، عرضه محصولات سینمایی و خدمات مکمل آن منطبق با خواسته‌ مشتریان و زمینه‌سازی جهت بازگشت مخاطبان خانواده به سینماها با تمرکز بر اداره صحیح و علمی این امکان فرهنگی می‌تواند زمینه‌ساز تحولات چشمگیری در بزرگترین زنجیره سینمادارای کشور باشد.     
اسماعیلی تاکید کرد: تلاش مدیران حوزه هنری در توسعه زیرساخت‌های سینمایی و نوسازی و افزایش ظرفیت سینماها در استان‌های مختلف در شرایطی که سینماها سخت‌ترین روزهای خود را می‌گذراندند قابل تقدیر و ستودنی است. برای به ثمر رسیدن این تلاش‌ها توجه به توسعه نرم افزاری و مدیریت اصولی منابع نیازی ضروری و مهم است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است