توجه به همگرایی اولویت ساختار جدید وزارت فرهنگ است/ اصلاح ساختارها | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۶
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ در اصفهان:

توجه به همگرایی اولویت ساختار جدید وزارت فرهنگ است/ اصلاح ساختارها

سید محمود اسلامی در ادامه سفرهای استانی خود امروز به اصفهان سفر کرد و در جمع کارکنان اداره کل این استان گفت: هدف از تغییر ساختار وزارتخانه، ایجاد همگرایی حداکثری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت و فرهنگ و ارشاد اسلامی، برگزاری نشست صمیمی با کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان، نخستین برنامه سفر یک روزه معاون وزیر به این استان بود.

سید محمود اسلامی در این دیدار ضمن گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اصفهان شهر فرهنگ، هنر و تاریخ است؛ ما اصفهان را با شهیدان همت و خرازی می‌شناسیم و شهیدان همت و خرازی با اصفهان. اصفهان شهر سرداران بزرگ دفاع مقدس همچون شهیدان کاظمی، آقابابایی، افشار و کردآبادی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر اینکه به‌عنوان متولی منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های همکارانم هستم، خاطرنشان کرد: به همین دلیل برای حل مسائل و مشکلات همکاران عزیزم به اصفهان سفر کرده‌ام. هفته گذشته هم با این هدف، سفری به استان‌های ایلام و کرمانشاه داشتم؛ بنابراین اطمینان می‌دهم که برای حل مسائل و مشکلات شما عزیزان به این استان آمده‌ام.

اسلامی با بیان اینکه همواره در جلسات و سفرهای استانی تاکید کرده‌ام که نیروی انسانی را مهم‌ترین و ارزشمندترین بخش هر سازمانی می‌دانم، گفت: هیچ سازمانی بدون نیروی انسانی مطلوب، مفهوم ندارد. اگر انتظار بهره‌وری در سازمان را داریم، حتما باید توجه ویژه‌ای به نیروی انسانی و حوزه منابع انسانی داشته باشیم. سازمان‌هایی که با شکست مواجهه شده‌اند، قطعا در زمینه نیروی انسانی عملکرد خوبی نداشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای تعالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستیابی به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی، باید همه تلاش خود را به کار بگیریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه اولویت هدف من از سفر به اصفهان، حل مسائل و مشکلات شما عزیزان است، اظهار کرد: رسیدگی به مسائل مربوط به پروژه‌های عمرانی، زیرساخت‌های فرهنگی و هنری و بازدید از شهرستان‌ها هم از برنامه‌هایی است که در الویت‌های بعدی برنامه سفر قرار دارد.

اسلامی با بیان اینکه امروز مطالب مهمی را همکارانم عنوان کردند، مطالبی که بنده بدان‌ها واقف بوده‌ام و به دنبال پیگیری آن‌ها هستم، گفت: بحث اصلاح ساختار شهرستان‌ها از مواردی بود که در جلسه امروز عنوان شد؛ موضوعی که در مصاحبه اخیر مقام عالی وزارت با رسانه‌ها هم به آن اشاره شد. جلسات کارشناسی درباره تغییرات ساختاری در سطح وزارتخانه و سازمان‌های تابعه برگزار شده و نتیجه این جلسات در قالب ساختار نهایی، به مقام عالی وزارت ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این ساختار پیشنهادی که اولین جلسه بررسی آن هفته آینده در سازمان امور اداری و استخدامی برگزار خواهد شد، مهم‌ترین موضوعی که مورد توجه قرار گرفته، بحث استان‌هاست. تمام دغدغه‌های همکاران در زمینه ساختار و الگوی نیروی انسانی در ساختار جدید برطرف شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: هدف وزارتخانه در ساختار جدید، ایجاد همگرایی حداکثری در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و ان‌شاالله این موضوع به زودی انجام خواهد شد.

وی توجه به بحث معیشت و مسائل اداری، مالی و رفاهی همکاران را حائز اهمیت عنوان کرد و گفت: در جلسه شورای معاونان که مدیران استان‌ها هم از طریق وبینار در این جلسه حضور داشتند؛ مقام عالی وزارت مساله توجه به مسائل حوزه کارکنان را مطرح کرد و به بنده ماموریت داد به مطالبات همکاران در سطح ستاد و استان‌ها از نزدیک رسیدگی کنم. در این راستا سفرهای استانی معاونت توسعه هر هفته انجام شده است و گاهی اوقات برای اجرای این ماموریت، در طول هفته به ۲ استان سفر می‌کنم و ارتقای سرانه فرهنگی و معیشتی هدف سفرم به استان‌هاست.

حوزه رفاهی، بخش بعدی صحبت‌های اسلامی بود که در این‌باره توضیح داد: سال گذشته حدود ۴۰ واحد از واحدهای مجتمع اقامتی وزارتخانه در چاکسر از نظر زیرساختی و تجهیزات نوسازی شد. تاکید کردم مراکز اقامتی که به بخش خصوصی واگذار شده بود، برای رسیدگی بهتر و رفاه حال همکاران در اختیار وزارتخانه قرار بگیرید و افزایش سرانه استان‌ها در بهره‌مند از این مراکز هم در دستور کار قرار گرفت.

همسان‌سازی حقوق معلمان و مدیران هنرستان‌های هنرهای زیبا با آموزش و پرورش از دیگر موضوعاتی بود که معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد و گفت: این موضوع حتما در سطح وزارتخانه تا حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

بحث آموزش رایگان هنر و انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد برکت در این زمینه، توزیع عادلانه اعتبارات استان‌ها و اختصاص یک هزار میلیارد تومان برای تقویت بنیه فرهنگی استان‌ها و شهرستان‌ها از دیگر مواردی بود که اسلامی درباره آن‌ها توضیح داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه این نشست پاسخگوی درخواست‌ها، مسائل و مشکلات کارکنان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان بود.

بازدید از هنرستان هنرهای زیبای پسران، مرکز جامع علمی کاربردی فرهنگ و هنر و زیرساخت های فرهنگی و هنری اصفهان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه اسلامی به این استان است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    231/063/671/400
  • تمساح خونی
    168/255/197/250
  • مست عشق
    120/024/440/750
  • خجالت‌نکش۲
    83/565/115/200
  • پول و پارتی
    75/236/463/500
  • سال گربه
    64/591/860/000
  • قیف
    16/316/080/500
  • یادگار جنوب
    12/104/059/550
  • ملاقات با جادوگر
    10/154/125/000
  • مفت بر
    9/605/872/500
  • ساعت 6صبح
    6/682/846/250
  • قلب رقه
    6/682/092/000
  • شهرگربه‌ها۲
    5/039/137/000
  • در آغوش درخت
    4/758/831/500
  • شه‌سوار
    2/867/932/500
  • روزی روزگاری آبادان
    2/689/395/000
  • آغوش باز
    691/497/500
  • کارزار
    189/070/000
  • سودابه
    128/322/500
  • لختگی
    25/100/000