دیپلماسی فرهنگی به توسعه روابط در همه حوزه‌ها کمک می‌کند | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۴
معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

دیپلماسی فرهنگی به توسعه روابط در همه حوزه‌ها کمک می‌کند

معاون هنری وزیر فرهنگ گفت: مجلات تخصصی در زمینه هنر و به صورت دو زبانه توسط معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تهیه‌ می‌شود که توسط رایزنان فرهنگی می‌تواند به صورت وسیعی میان اصحاب فرهنگ و هنر منطقه و جهان توزیع شود.

به گزارش صبا و به نقل از سایت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در  نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای همسایه، محمود سالاری معاون هنری وزیر در این اجلاس در سخنانی، با تاکید بر اهتمام این معاونت در تحقق برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح منطقه گفت: به تمام اولویت‌هایی که سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به ما اعلام کند. تلاش می‌کنیم وه جامه عمل بپوشانیم.

محمود سالاری افزود: دیپلماسی فرهنگی می‌تواند خیلی از ارتباط‌ها را برقرار کند و به توسعه روابط در حوزه فرهنگی و دیگر بخش‌ها اعم از اقتصادی و … کمک کند.

وی در پایان اظهار کرد: نشریاتی مانند «فصلنامه فجر هنر» داریم که به ۲ زبان تهیه و برای رایزنان و سفرای کشورها ارسال می‌شود که از ترجمه تخصصی و دقیقی که برای مخاطب قابل فهم باشد، برخوردار است. در این نشریات تمام فعالیت‌های خود را توضیح می.دهیم و تقاضا داریم رایزنان فرهنگی این نشریات را میان اصحاب فرهنگ و هنر در کشورهای میزبان، توزیع کنند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است