رسانه‌های جدیدالتاسیس و راهکارهای جذب مخاطب | پایگاه خبری صبا
امروز ۳ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۵۴
در هفدهمین برنامه «صمیمانه» مطرح شد؛

رسانه‌های جدیدالتاسیس و راهکارهای جذب مخاطب

عباس کریمی در هفدهمین برنامه «صمیمانه» گفت: سکوها و رسانه‌های جدید التاسیس نمایشی اگر بخواهند وارد رقابت با سکوهای قدیمی‌تر و شناخته‌تر شوند و در جذب مخاطب موفق باشند حتما باید سراغ مخاطب تخصصی و تامین نیازهای این طیف از مخاطب بروند.
به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، هفدهمین برنامه «صمیمانه» با حضور اکبر زمانی مدیرعامل سکوی «اکران۲۴»، مسعود مظفری مدیر پخش خانگی سازمان هنری رسانه‌ای اوج، عباس کریمی نویسنده و روزنامه‌نگار و اسماعیل کیایی مدیر صدور مجوز ساترا برگزار شد.
مدیر سکوی «اکران۲۴» در ابتدای برنامه درباره این سکو توضیح داد: قصد داشتیم که در این سکو فیلم‌های کوتاه و انیمیشن‌های شاد و مفرح را به‌صورت ۲۴ ساعته در اختیار کاربران قرار دهیم؛ در واقع تلاش کردیم یک شبکه تلویزیونی کاملا خصوصی با برنامه‌های مفرح و شاد به مخاطبان خود ارائه کنیم. زمانی راجع به تلاش کارکنان «اکران۲۴ » برای توجه به نیازهای مخاطب گفت: در این سکو از هوش مصنوعی استفاده می‌کنیم تا بر اساس محتوایی که هر یک از کاربران می‌بینند، سبک و سیاق محتوای مورد علاقه مخاطب را شناسایی و سایر محتواهای مورد علاقه هر کاربر را به او معرفی کنیم که این اقدام در نوع خود جدید محسوب می‌شود. در ادامه این برنامه مظفری گفت: یکی از ویژگی‌های مثبت «اکران۲۴» تمرکز روی محتوای فیلم کوتاه است. سکویی که درحال حاضر در حوزه فیلم کوتاه فعالیت داشته باشد بسیار کم است؛ آنهایی هم که فعالیت دارند سلیقه‌ای یا به شکل خبری کار می‌کنند و اینکه «اکران۲۴» روی فیلم‌های کوتاه جذاب تمرکز کرده است در حوزه رقابت به آنها کمک می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: نام این سکو برای برندسازی بسیار مناسب است و اگر از تبلیغات مناسبی در فضای مجازی و تابلوهای شهری بهره ببرد می‌تواند به سرعت مخاطب بیشتری جذب کند. 
عباس کریمی نیز در ادامه گفت: سکوها و رسانه‌های جدیدالتاسیس نمایشی اگر بخواهند وارد رقابت با سکوهای قدیمی‌تر و شناخته‌تر شوند و در جذب مخاطب موفق باشند حتما باید سراغ مخاطب تخصصی و تامین نیازهای این طیف از مخاطب بروند که این اتفاق تا حدودی در «اکران۲۴» با توجه به تمرکز روی حوزه فیلم کوتاه و انیمیشن محقق شده است. 
وی در پایان تأکید کرد: در این سکو علیرغم نقاط قوتی که سایر میهمانان برنامه اشاره کردند بخش‌هایی به چشم می‌خورد که شاید خیلی با ماهیت سکو هم‌راستا نباشند؛ ممکن است این بخش‌ها طرفداران بسیاری داشته باشند اما در تطبیق با عنوان سکو خیلی با هم تناسب ندارند و به نوعی مخاطب برای دسترسی به محتوای مورد علاقه خود ممکن است سردرگم شود.

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۱/۳۵۴/۰۳۵/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۵/۳۲۳/۷۹۱/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۱۴۲/۱۱۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۰٬۷۰/۷۸۴/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۲۴۶/۰۲۷/۵۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۸۰/۷۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۸/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۸۳/۳۵۰/۰۰۰