فرصت ۶روزه خرید حضوری از کتابفروشی‌ها با تخفیف ۲۵ درصدی آغاز شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۵
در فروش حضوری کتابفروشی‌های عضو «بازار کتاب»؛

 فرصت ۶روزه خرید حضوری از کتابفروشی‌ها با تخفیف ۲۵ درصدی آغاز شد

به مناسبت هفته کتاب سی‌ویکم در کنار فروش مجازی، فروش حضوری کتابفروشی‌های عضو «بازار کتاب» از امروز شنبه (بیست‌وهفتم آبان‌ماه ۱۴۰۲) آغاز شد و به مدت ۶ روز ادامه دارد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت برپایی هفته کتاب سی‌ویکم فروش حضوری کتابفروشی‌های عضو «بازار کتاب» از امروز شنبه (بیست‌وهفتم آبان‌ماه ۱۴۰۲) آغاز شد و تا پنجشنبه (دوم آذرماه ۱۴۰۲) ادامه دارد.
کتابفروشی‌های عضو سامانه «بازار کتاب» همزمان با فروش مجازی، فروش حضوری نیز خواهند داشت و علاقه‌مندان می‌توانند در این ۶ روز به صورت حضوری به کتابفروشی‌های عضو سامانه مراجعه کنند. به هر کد ملی ۲۵درصد یارانه تا سقف خرید ۴۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد. کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول این یارانه می‌شوند و کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی کتابِ خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده‌اند مشمول یارانه نخواهند شد.
برای مشاهده فهرست و مشخصات کتابفروشی‌های عضو این سامانه می‌توانید به آدرس bazarketab.ir  مراجعه کنید.
کتابفروشان و خریداران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی درباره فرآیندهای ثبت‌نام، فروش و خرید کتاب از طریق «بازار کتاب» با مرکز پشتیبانی و پاسخگویی به شماره ۹۱۰۰۹۸۹۸-۰۲۱ تماس بگیرند.
سی‌ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «آینده خواندنی است» از بیست‌وسوم آبان‌ماه آغاز به کار کرد و تا سی‌ام آبان‌ماه ۱۴۰۲ به کار خود ادامه می‌دهد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است