به گزارش صبا و به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری یکشنبه شب پنجم آذرماه با هدف تجلیل از برندهای مشتریمدار و مسئولیتپذیر در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما و با حضور برخی مدیران دولتی، چهرههای سیاستگذار حوزه تجارت و فعالان کسب و کار برگزار شد.
هیات داوران این دوره از رویداد که هر ساله درصدد تجلیل از برندهای پیشتاز مشتری مدار و مسئولیتپذیر هستند، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) را شایسته دریافت نشان و تندیس ملی رضایتمندی مشتری دانست.
با توجه به اینکه مشتریمداری در دنیای امروز به عنوان یک مزیت مهم رقابتی برای شرکتها و کسب و کارها به حساب میآید، برخی محورهای شاخص این همایش شامل «آشنایی با تکنیکهای جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاهها»، «مزایای بهکارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتریمحوری در سازمانها»، «شناسایی شاخص رضایت پرسنل و مشتری بر افزایش سود سازمان»، «شناخت نقش رضایتمندی مشتریان در چالشهای کسب و کار»، «چگونگی کاهش فاصله ارتباطی و تعامل بیشتر با مدیران، کارکنان و مشتری در راستای افزایش ضریب رضایت در تمامی سطوح و افزایش بهره وری سازمان» بود.
همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور همواره با تاکید بر شاخصهایی نظیر «افزایش نرخ جذب مشترک با ارائه سرویس های دیجیتال جدید»، «ارتقای سطح وفاداری مشترکان»، «بهبود بهره وری»، «افزایش رضایت کارکنان»، «ارتقای جایگاه برند» و «حفظ جایگاه پرچمداری در بازار رقابتی»، سعی کرده نرخ رضایت مشتریان خود را در بالاترین سطح حفظ کند.
هنوز دیدگاهی منتشر نشده است