تودیع و ترفیع مدیر فضای مجازی معاونت صدا برگزار شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۵

تودیع و ترفیع مدیر فضای مجازی معاونت صدا برگزار شد

در نشست مدیران فضای مجازی معاونت صدا که در سالن جلسات معاونت صدا برگزار شد، از زحمات دکتر وحید اسدی تقدیر و قدردانی شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، شاهید مظفری، قائم مقام و مدیر فضای مجازی معاونت صدا، در جلسه تودیع و ترفیع مدیر سابق فضای مجازی معاونت صدا گفت: دکتر وحید اسدی همیشه برای من الگو بوده است؛ از اخلاق، معرفت، خوش رویی، سالم زندگی کردن گرفته تا درست رفتار کردن شان که همیشه برای من زبانزد بوده است. در هر کاری جنبه عدالت را رعایت می‌کند و متناسب با کار و شرایط تصمیم می‌گیرد.

دکتر مظفری با اشاره به راه اندازی رادیو مستند در سال گذشته ادامه داد: وحید اسدی رادیو مستند را با بهترین شکل پیش برد. من معتقدم رادیو مستند یکی از ظرفیت های جذب مخاطب خاص است که انشالله با آغاز سومین جشنواره رادیویی پژواک بتوانیم دوباره بحث رادیو مستند را ادامه دهیم.

مدیر فضای مجازی معاونت صدا ادامه داد: وحید اسدی، دبیر کنونی اولین رویداد ملی پادکست فارسی در بحث پادکست نهضت ملی ایجاد کرد، این رویداد ملی از کارهایی که از وی به یادگار مانده است. مظفری ادامه داد: نوع نگاه دکتر اسدی به رادیو نما نیز متفاوت با دیگران بوده است .به طوری که نگاهشان حرفه ای و عادلانه بوده و تاثیر گذاری آن در حال حاضر مشهود است.

دکتر وحید اسدی، مدیر رادیو جوان و مدیر اسبق فضای مجازی معاونت صدا گفت: من کارمند ساده رادیو هستم که بیش از ۳۰ سال است که در رادیو فعالیت دارم .من از نسل آنالوگ رادیو هستم که بنا به ضرورت به سمت فضای مجازی رو آوردم .

دکتر اسدی به پوست اندازی رادیو نمای رادیو جوان اشاره کرد و گفت: قرار بود از اول دی ماه، رادیو نمای این شبکه رادیویی جوان تغییر کند. بنابه آخرین نظر سنجی صورت گرفته ۵۳ درصد، رادیو جوان را از ماشین و خودروهای خود می‌شنوند. ۲۲ درصد از موج اف ام و ۲۲ درصد از رادیو نما و کمتر از ۲ درصد از ایرانصدا ، ببه این منظور می‌بایست روی رادیو نمای شبکه سرمایه گذاری داشته باشیم .به طوری که بتوانیم با گرافیک و استفاده از ایده و خلاقیت آن را به آنتن گره بزنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم که فضای مجازی از اسارت نجات یابد و مانند آنتن شبکه برای خود هویتی مستقل پیدا کند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است