محتوای سالم در سکوها بیشتر دیده می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۸
رئیس رسانه ملی در نمایشگاه «رصتا»:

محتوای سالم در سکوها بیشتر دیده می‌شود

پیمان جبلی؛ رئیس رسانه ملی از دومین نمایشگاه رصتا در مصلی امام خمینی(ره) دیدن کرد.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه «رصتا»، دومین دوره نمایشگاه «رصتا» (رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی) با حضور پیمان جبلی رئیس رسانه ملی، سعید مقیسه رئیس ساترا، محسن قائمی‌نسب قائم مقام ساترا، محمد‌صادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا، حمیدرضا نوابی دبیر دومین دوره نمایشگاه، محمدحسن خلعتبری معاون تنظیم بازار و توسعه کسب‌و‌کار ساترا، محمد حسام پور، معاون پایش و نظارت ساترا و جمعی اصحاب رسانه و فعالان صنعت در مصلی امام خمینی (ره) افتتاح شد.
در ابتدا پیمان جبلی سری به شبکه رضوی زیرمجموعه آستان قدس رضوی زد و ارتباط زنده‌ای با مشهد مقدس برقرار شد. بعد از غرفه شبکه تلویزیونی سربداران نوبت غرفه عماریار رسید.جبلی با بیان اینکه همان مسیر عماریار که ما می‌شناختیم شما در بستر سکو و وی‌او‌دی انجام می‌دهید که کار مهمی است، گفت: با اینکار هم دسترسی‌ها گسترده‌تر می‌شود و هم امکان نفوذ محتوا بیشتر می‌شود و به دیدن شدن محتوای سالم کمک می‌کند.
رئیس رسانه ملی د ادامه بازدید بازدید به غرفه آخرین خبر رسید. یکی از غرفه‌داران آخرین خبر به سابقه این بنگاه رسانه‌ای اشاره کرد و گفت: آخرین خبر با توجه به فراگیری شبکه‌های اجتماعی در شبکه اجتماعی انتشار خود را آغاز کرد. ابتدا صرفاً با دروازه‌بانی اخبار کارها را تولید می‌کرد، ولی به‌تدریج به تولیدکننده محتوا تبدیل و در نهایت آخرین خبر به هلدینگ برسا تبدیل شد.
غرفه نماوا از دیگر غرفه‌های مورد بازدید جبلی بود. حسین میرطاووسی، مدیرعامل نماوا به توضیح درباره یکی از پروژه‌های خود به نام سریال «سووشون» پرداخت و در ادامه جبلی گفت: شما در فضای بین‌المللی شاید به لوکیشن بین‌المللی و بازیگر بین‌المللی هم نیاز داشته باشید. داستان هم باید با فضای بین‌المللی تناسب داشته باشد. سریال «سلمان فارسی» یا سریال «موسی» همزمان برای دیده شدن در فضای بین‌المللی تولید می‌شود. آن‌ها با ضرورت‌ها کنار آمدند.
میرطاووسی هم گفت: بله، در سریال «سووشون» هم خانم آبیار صحنه‌های عاشقانه را با ظرافت ثبت کرده است.
جبلی با بیان اینکه این ظرفیت هم در صداوسیما و هم در فضای بین‌المللی قابل پخش است، توضیح داد: من از داستان «سووشون» مطلعم و داستان خوبی دارد. ما در صداوسیما کارهای یک‌شکل پخش نمی‌کنیم و باهم متفاوت است. مثلاً سریال «سرزمین مادری» با دیگر آثار تولیدی ما از نظر شکلی، تولید، بازی‌ و داستان‌ها متفاوت است.
رئیس رسانه ملی ادامه داد: حتماً باید در شبکه نمایش خانگی این تفاوت وجود داشته باشد. بااین‌حال، هرچه در بستر پلتفرم‌ها جامعیت در نظر گرفته شود و قابلیت توزیع گسترده‌تر وجود داشته باشد بهتر است. یعنی هم در فضای بین‌المللی و هم در فضای رسانه ملی. در نهایت این موضوع منجر به بهتر دیده شدن اثر می‌شود.
جبلی در بازدید از غرفه سربداران ضمن تبریک جهت افتتاحیه این رسانه گفت: گسترش شبکه‌های اینترنتی محلی مقدمه‌ای برای گسترش پیام رسانه ملی و دسترسی مردم به آن خواهد بود. ما در کنار راه‌اندازی شبکه‌های تلویزیونی محلی بر بستر اینترنت و با استفاده از پلتفرم، قصد داریم امسال با احداث ۲۰۰ کانال تلویزیونی برای انتخابات از طریق صداوسیما جمهوری اسلامی ایران، امکان بهره‌مندی مردم از برنامه‌های نامزدهای انتخابات مجلس را برای اولین بار در حوزه‌های انتخابیه فراهم کنیم. امیدواریم زمانی این فرصت و توفیق برای رسانه ملی فراهم شود که برای تمام مردم ایران در شهر‌ها و شهرستان‌های مختلف امکان دیده شدن ظرفیت‌ها به وجود آید. ما سعی می‌کنیم برای پا گرفتن این مسیر از هیچ کمکی دریغ نکنیم.

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۱/۳۵۴/۰۳۵/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۵/۳۲۳/۷۹۱/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۱۴۲/۱۱۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۰٬۷۰/۷۸۴/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۲۴۶/۰۲۷/۵۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۸۰/۷۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۸/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۸۳/۳۵۰/۰۰۰