«ملکه چهارم آگوست»؛ روی صحنه تئاتر شهر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۰۷

«ملکه چهارم آگوست»؛ روی صحنه تئاتر شهر

نمايش ««ملکه چهارم آگوست» به نویسندگی و کارگردانی رحمان خوب زاده که اجرای خود را به تازگی آغاز کرده، تا پایان دی ماه جاری در محل کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر در ساعت 19:30 به روی صحنه می‌رود.

به گزارش صبا، در این نمایش، رحمان ‌خوب ‌زاده، مهدی کرامتی اصل، هیوا ‌قصیوند، ثنا ‌پورکتابی و مهدی صمیمی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

پریسا ‌روزبهانی به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز،‌ فاطمه رحیمی به عنوان طراح صحنه،‌ رحمان ‌خوب ‌زاده به عنوان طراح نور، فاطمه سلیمانی به عنوان دستیار دوم کارگردان و نازنین رهبر به عنوان عکاس از دیگر عوامل «ملکه چهارم آگوست» هستند. تولید، طراحی پوستر و تبلیغات مجازی و رسانه‌ای نمایش نیز بر عهده گروه فیلم و تئاتر «انسان» است.

در خلاصه «ملکه چهارم آگوست» آمده است: «مینا و بهنام که برای اجرای نمایش خود به حمایت ارسلان نامدار نیاز دارند، باید برای مراسمی که نامدار در یک سفارتخانه دارد او را همراهی کنند. اما مینا قبل از اجرا از یک جنایت مدرن پرده‌برداری می‌کند.»

نمایش‌های «تابوت‌خانه خاموش»، «خرده جنایت‌های زناشوهری»، «اسب سورمه‌ای»، «دیگران»، «رستاخیر تنهایی و جنون»، «سه شب با مادوکس» از دیگر آثاری هستند که توسط رحمان خوب زاده به اجرا در آمده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت تیوال مراجعه کنند.

 

 

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است