تلاش برای ایجاد شناسه ملی هنرستان هنرهای زیبای سراسر کشور | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۲
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری خبر داد

تلاش برای ایجاد شناسه ملی هنرستان هنرهای زیبای سراسر کشور

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری از رایزنی‌های لازم با آموزش و پرورش برای ایجاد شناسه ملی هنرستان هنرهای زیبای کشور خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی معاونت هنری، محمدحسین اسماعیلی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری در ادامه سفر خود به استان ایلام، از هنرستان پسرانه این شهر بازدید کرد.

وی در جریان این بازدید که به همراه هوشمند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بود بیان کرد: برنامه جامع پرورشی هنرستان‌های هنرهای زیبا برای اولین بار تدوین و تصویب شد و برای اجرا به هنرستان‌های هنرهای زیبا ابلاغ شد که در این راستا بتوانیم در حوزه‌های پرورشی همچون بحث‌های آموزشی برنامه جامعی را داشته باشیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: برند و عنوان هنرستان هنرهای زیبا به نام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اولین بار در سازمان ثبت اسناد به ثبت رسید و در صددیم یک سردر متحدالشکل با این عنوان و برند برای همه هنرستان‌ها ارسال کنیم که در همه هنرستان‌ها مورد استفاده قرار گیرد.

همچنین اسماعیلی در دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان و معاونینش گفت: در نشستی که با معاونان آموزش و پرورش داشتیم، رایزنی‌های لازم جهت ایجاد شناسه ملی از سوی سازمان آموزش و پرورش برای هنرستان هنرهای زببای پسران و دختران استان صورت گرفته و در صورت اخذ این شناسه نقل و انتقالات مالی جهت برطرف کردن نیازهای اولیه این هنرستان‌ها راحت تر انجام خواهد شد.

اسماعیلی در ادامه بیان داشت: چارت سازمانی این هنرستان‌ها در سازمان امور استخدامی مصوب شده و برای هر هنرستان در حال حاضر پنج پست در نظر گرفته شده است.

همچنین مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و آموزش‌های هنری در جلسه با مدیران مسئول مؤسسات فرهنگی هنری دغدغه‌های آنان را شنید و مسائل آنان را بررسی کرد.

در انتهای این نشست از زحمات جمیلا ملکشاهی دبیر اجرایی آموزش‌های مهارتی در استان با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است