به گزارش صبا، احسان حامدمقدم مدیر اجرایی نمایشگاه رسانههای ایران گفت: بیست و چهارمین نمایشگاه رسانههای ایران بعد از ۶ سال توقف، بهمن ماه سال جاری در مصلای تهران برگزار میشود.
وی ادامه داد: امسال در حالی این نمایشگاه از تاریخ ۲۳ بهمن تا ۲۸ بهمن برگزار میشود که رویکرد اصلی معاونت امور رسانهای و تبلیغات وزارت ارشاد به رسانههای نوین، انسان رسانهها و سامانههای خبری (اپلیکیشنها و سکوهای خبری) معطوف خواهد بود و شرکتهای دانش بنیان رسانهای و شرکتهایی با تولید محتوای مجازی و رسانهای در بخشهای جدیدی که در این دوره به نمایشگاه اضافه شده است، میتوانند حضور داشته باشند.
حامد مقدم تاکید کرد: با توجه به تنظیم تقویم نمایشگاه امسال، طیف وسیعی از رسانههای فعال در صورت داشتن شرایط لازم و تایید در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
مدیر اجرایی این دوره از نمایشگاه در ادامه با اشاره به زمان پیش ثبتنام برای رسانههای واجد شرایط توضیح داد: پیش ثبتنام برای همه رسانهها آزاد است و زمان شروع پیش ثبتنام، از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۴ دی ماه خواهد بود و این فرآیند به مدت چهار روز ادامه دارد. پایان زمان ثبتنام ۲۷ دی ماه است.
به گفته احسان حامدمقدم، کانالها و صفحات مجازی، رسانههای برخط، نمایندگی رسانه.های خارجی و روابط عمومی دستگاهها، سازمانها و نهادهای مرتبط با حوزه رسانه و تبلیغات نیز میتوانند در بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه.های ایران شرکت کنند و پیش ثبتنام از طریق وبسایت pressexpo.ir انجام می.شود.
حامدمقدم در ادامه گفت: ستاد اجرایی نمایشگاه رسانههای ایران بعد از ۶ سال و تغییر رویکردی که داشته، از هنرمندان و طراحان گرافیک دعوت کرده است تا «نشان دائمی» این نمایشگاه را طراحی کنند.
این مدیر اجرایی توضیح داد: این نمایشگاه درصدد است طراحی نشان دائمی (لوگو- آرم) این رویداد ملی را با توجه به جنبههای اصیل و فضای نوپدید رسانهای از طریق برگزاری فراخوان به رقابت بگذارد.
به گفته احسان حامدمقدم، طرحها و ایدههای دریافتی توسط اساتید، صاحبنظران و متخصصان این حوزه داوری و در نهایت سه طرح برگزیده توسط ستاد اجرایی معرفی و جوایز نفیسی به آنها اهدا خواهد شد.
بیست وچهارمین نمایشگاه رسانههای ایران از ۲۳ تا ۲۸ بهمن در مصلای تهران برگزار میشود.
هنوز دیدگاهی منتشر نشده است