با توجه به این که فیلم شما برگرفته از خاطرات دفاع مقدس است، تا چه اندازه در نوشتن فیلمنامه این فیلم به دراماتیزه کردن آن فکر کردید؟
خاطره اگر دراماتیک نشود باقی نمیماند. بنابراین من با توجه به این که رماننویس هستم و از ادبیات وارد سینما شدهام دراماتیزه کردن هر قصهای برایم خیلی آسان است.
ولی مخاطبان شما میگویند که کار به اندازه کافی دراماتیک نبود.
هر کسی نظر خودش را دارد. بستگی دارد که آنها چه تعریفی از درام دارند. هر کسی تعریفی از درام دارد. تعریفی که من از درام دارم، میگویم که «دست ناپیدا» دراماتیک بود.
به عنوان یک فیلمساز زن، در حوزه زنان و به ویژه دفاع مقدس که کمتر در مورد آن کار شده، آیا برنامهای برای آینده دارید؟
بله، هزار تا ایده برای فیلم دارم که در مورد ایثار و کارهای جهادی زنان در جنگ است.
جایگاه فیلم خود را در جشنواره چگونه میبینید؟
به نظرم سالهاست که جای این نوع حرف زدن و این نوع فیلمها در جشنواره خالی است که امیدوارم جریانی شروع شود که تعداد این فیلمها نه فقط برای فیلم من، بلکه برای اینگونه محتواها در جشنواره زیاد شود.
*سحرناسوتی
There are no comments yet