چرا «پاندا»ی شماره ۴ صدرنشین گیشه‌ها شد / جیم اور: خانواده‌ها آن را دوست داشتند | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۵

چرا «پاندا»ی شماره ۴ صدرنشین گیشه‌ها شد / جیم اور: خانواده‌ها آن را دوست داشتند

چهارمین قسمت فرانچایز «پاندای کونگ فویی» با فروشی بسیار خوب توانست صدرنشین این هفته جدول گیشه سینماهای آمریکای شمالی شود. جیم اور از تهیه کنندگان فیلم می‌گوید: «خانواده‌ها آن را دوست داشتند و به همین دلیل، ما شاهد یک استقبال بسیار خوب از آن هستیم.»

به گزارش خبرنگار سینما صبا، محصول تازه کمپانی یونیورسال با افتتاحیه ای بالای ۵۸ میلیون دلار موفق به کسب این کرسی شد.

داستان این کمدی اکشن ماجراجویانه درباره گروهی از حیوانات است که برای مقابله با دشمنان خود با بهره گیری از هنرهای رزمی و کونگ فویی، به مبارزه برمی خیزند.

کارگردانی فیلم را تیم دونفره مایک میچل و استفانی استین انجام داده و بازیگرانی چون جک بلک، داستین هافمن، ویولا دیویس، آکوافینا، ست روگن، برایان کرانستن و یان مک کلن به عنوان صداپیشه با آن همکاری داشته اند.

برای تولید پاندای کونگ فویی ۴ رقمی حدود ۸۵ میلیون دلار هزینه شده است. از زمان اکران قسمت اول فیلم با افتتاحیه ای ۶۰ میلیون دلاری، این اولین بار است که قسمت دیگری از فیلم با یک افتتاحیه بسیار خوب نمایش عمومی اش را آغاز می کند. دو قسمت دوم و سوم این فرانچایز در سالهای ۲۰۱۱ و ۲۰۱۶ با افتتاحیه هایی ۴۷ و ۴۱ میلیون دلاری اکران خود را شروع کردند.

فروش افتتاحیه کونگ فوی پاندایی ۴ در ۴۱ کشور دیگر دنیا هم ۲۲ میلیون دلار بود تا فروش جهانی سه روز نخست آنرا به رقم خوب ۸۰ میلیون دلار برساند.

جیم اور از تهیه کنندگان فیلم می‌گوید: «خانواده‌ها آن را دوست داشتند و به همین دلیل، ما شاهد یک استقبال بسیار خوب از آن هستیم.»

دومین قسمت «دون/ تلماسه» هم توانست با یک فروش بسیار خوب ۴۶ میلیون دلاری در دومین هفته نمایش، در ردیف دوم جدول گیشه قرار بگیرد.

به این ترتیب، فروش ۱۰ روز اول این اکشن علمی تخیلی آینده نگرانه در آمریکای شمالی به رقم مقبول ۱۵۷ میلیون دلار رسیده است.

دو فیلم سوم و چهارم جدول گیشه هم کارهای جدیدی بودند که توانستند تماشاگران را جذب خود کنند. «خیالی» و «کابرینی» با افتتاحیه هایی ۱۰ و ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری، این کرسی ها را اشغال کردند.

اولی یک درام ترسناک از شرکت لاینزگیت درباره زن جوانی است که تحت نفوذ خرس عروسکی خود قرار گرفته و با حوادث شومی روبرو می شود. هزینه تولید فیلم حدود ۱۰ میلیون دلار بوده است.

چهارمین فیلم جدول هم درامی مذهبی درباره یک میسیونر مذهبی به نام کابرینی در شهر نیویورک و تلاش های او برای تبلیغ تعالیم مذهبی بین جوانان است. این فیلم هم با هزینه ای کمتر از ۱۰ میلیون دلار تهیه شده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است