بهترین نوروزها، نوروز همان کودکی بود/ اهمیت پیچیدگی نقش‌ها در انتخاب | پایگاه خبری صبا
امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۱
علی نصیریان در «شب عیدی»؛

بهترین نوروزها، نوروز همان کودکی بود/ اهمیت پیچیدگی نقش‌ها در انتخاب

علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره سالی که گذشت گفت.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، علی نصیریان بازیگر در برنامه تحویل سال شبکه دو، درباره خاطرات نوروزی خود ضمن بیان اینکه شبکه دو سیما را دوست دارم چون «میوه ممنوعه» از آن پخش شد، گفت: بهترین نوروزها همان نوروز بچگی‌ها بود چرا که خیلی شور انگیز و شوق انگیز بود و برای بچه پوشیدن لباس نو و عیدی گرفتن جذاب بود.

او ادامه داد: در جامعه باربد استادی داشتم به اسم اسماعیل مهرتاش که استاد موسیقی بود اما در آن رمان کلاس تئاتر داشت، عید که می شد او اسکناس های پنج ریالی امضا می کرد و به همه ما عیدی می داد و این تصویر هرگز از خاطرم نمی‌رود.

نصیریان درباره سالی که گذشت اظهار کرد: سال ۱۴۰۲، سال خوبی نبود چون دنیا خیلی منقلب بود و این خونریزی‌ها و جنگ‌ها، آوارگی‌ها و بی‌خانمانی که جریان پیدا کرد روی بشر از لحاظ روحی تاثیر بدی می‌گذارد و انسان را از زندگی عادی و حیات موذب می کند.

این بازیگر افزود: تمام تلاش انسان در زمینه فرهنگ و هنر این است که ما را به انسانیت نزدیک کند و از کشتار انسان‌ها و حیوانات دور کند و لزوم احترام به طبیعت و انسانیت را یادآوری کند، متاسفانه دنیای الان دنیای خوبی نیست.

او در پایان درباره نقشی که دوست دارد بازی کند، اذعان کرد: به آن صورت نقش خاصی وجود ندارد که بگویم دلم می‌خواست مشخصا آن را بازی کنم! به نظر من برای ایفای یک نقش بیشتر فراز و نشیب و پیچیدگی‌هایش مطرح است تا این که نقش چه کسی را ایفا کنی.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است