میز تیتر صبا | سینمای ایران دست به دامان «حمید معصومی‌نژاد» شد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۶:۵۸

میز تیتر صبا | سینمای ایران دست به دامان «حمید معصومی‌نژاد» شد!

سینمای کمدی ایران برای جابه جایی رکوردها دست به دامان «حمید معصومی‌نژاد» خبرنگار ایرانی در رم شد!

به گزارش صبا، رسانه‌ها از آغاز اکران فیلم کمدی سال گربه (مصطفی تقی‌زاده) در عیدفطر خبردادند در حالی که هنوز خبر رسمی آغاز اکران فیلم یا فیلم‌های جدید از سوی شورای صنفی نمایش رسانه‌ای نشده است.نکته جالب‌توجه درباره این فیلم، حضور افتخاری گزارشگر سابق واحد مرکزی خبر در این فیلم است و در تیتراژ این فیلم، به [با حضور افتخاری حمید معصومی‌نژاد (رم)] اشاره شده است. خبرنگاری که بعد از کنار رفتن از صداوسیما با راه‌اندازی سایتی با نام «حمید معصومی‌نژاد؛ رم» کار انتشار اطلاعات و اخبار مربوط به ایتالیا را به عنوان خبرنگار مستقل شروع کرد و حالا به عنوان یک سلبریتی، به یاری فیلم «سال گربه» آمده است.

٭٭٭ ایرنا نوشت: سیدابراهیم عامریان درباره اکران کمدی ۷۰سی به کارگردانی بهرام افشاری در اکران عید فطر  گفت: فیلم ۷۰سی برای عید فطر اکران نخواهد شد. این تصمیم مدیران بوده که علیرغم آماده بودن فیلم و درخواست ما، فیلم را در عید فطر اکران نکنند. او ادامه داد: کاری که برای عید فطر اکران می‌شود، فیلم سینمایی گربه به تهیه کنندگی سعید خانی است و به هیچ کدام از فیلم‌های ما اکران تعلق نگرفته است. فیلم گربه از قبل برای اکران عید فطر تعیین شده بود. تهیه‌کننده فسیل افزود: ما متقاضی اکران عیدفطر بودیم اما به ما اکران تعلق نگرفت. هنوز هم مشخص نشده اکران ۷۰ سی به چه زمانی موکول شده است. عامریان درباره اکران فیلم های مرد عینکی و تگزاس۳ توضیح داد: ما سه فیلم آماده داریم و برای هر سه هم آمادگی اکران داریم اما به هیچ‌کدام از فیلم های ما اکران تعلق نگرفته است. فیلم‌ها آماده شده‌اند و مشکلی برای اکران ندارند اما به هیچ کدام برای عید فطر اکران داده نشده است.

٭٭٭ فیلم‌نیوز نوشت: قسمت یازدهم مجموعه «مهمانی»، جمعه ۱۷ فروردین، بدون رسیدن به نقطه پایانی، وسط دیالوگ‌های ایرج طهماسب و پشه، ناگهان به پایان رسید. درحالیکه پشه داشت طهماسب را مجاب می‌کرد ماتیکی را که برای خواهرش خریده، در غیاب او به عنوان هدیه قبول کند و طهماسب هم تلاش می‌کرد به او بفهماند که ماتیک به دردش نمی‌خورد و فقط می‌تواند تا وقتی خواهرش بیاید از آن نگه‌داری کند، یک مرتبه تیتراژ بالا رفت و برنامه به پایان رسید. معلوم نیست در ادامه قرار بوده ماجرای ماتیک به کجا برسد که شبکه نسیم تصمیم گرفته آن را نیمه‌تمام رها کند.

٭٭٭ ۳۰نما نوشت: «داکوتا فنینگ» در مصاحبه با مجله «پورتر» خانواده را به شغل ترجیح می‌دهد و مادر بودن را مهمتر از بازیگری می‌داند. این بازیگر ۳۰ ساله می‌گوید: «بازیگر بودن بخشی عظیم از هویت من است. واقعاً نمی‌دانم بدون آن که هستم. اما از طرفی تمایل دارم زندگی و شغلم را به شکلی تنظیم کنم که همیشه حق انتخاب داشته باشم. بچه داشتن احتمالاً برای من از هرچیزی مهمتر است، حتی از بازیگر بودن. اگر کسی بگوید که باید میان این دو انتخاب کنم، بچه داشتن را انتخاب می‌کنم. یکی از آن افرادی هستم که همیشه آن کشش را حس می‌کرده است.»

٭٭٭ به نوشته فیلم‌نیوز اکران آنلاین ویلای ساحلی (کیانوش عیاری) از سه‌شنبه ۲۱ فروردین آغاز خواهد شد. این فیلم در سال گذشته، در کم‌تر از ۴ ماه، ۶۴ میلیون تومان فروخت.

٭٭٭ مهر نوشت: ساخت فیلم سوم «تلماسه» به کارگردانی دنی ویلنوو تایید شد و مشخص شد که فیلم بعدتر او هم «جنگ هسته‌ای: یک سناریو» خواهد بود. پس از موفقیت «تلماسه: قسمت دوم»، کارگردان آن دنی ویلنوو ۲ پروژه بعدی خود را پیدا کرده است. این فیلمساز در حال مذاکره است تا با همکاری دوباره با کمپانی «لجندری» از کتاب برنده جایزه پولیتزر «جنگ هسته‌ای: یک سناریو» نوشته آنی یاکوبسن اقتباس کند. این کمپانی همچنین تایید کرد که برای ساخت سومین فیلم «تلماسه» با ویلنوو همکاری می‌کند

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است