چالش‌های مالی را با خلاقیت رفع می‌کنیم/ «پادرمیونی» هدف اصلی «نسیمی شو»/ بعضی کارها را اجازه نداریم انجام دهیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۰ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۱۸
پرهام عمرانی در گفت‌وگو با صبا مطرح کرد:

چالش‌های مالی را با خلاقیت رفع می‌کنیم/ «پادرمیونی» هدف اصلی «نسیمی شو»/ بعضی کارها را اجازه نداریم انجام دهیم

پرهام عمرانی طراح، کارگردان، تهیه‌کننده و مجری «نسیمی شو» درباره این برنامه تلویزیونی و چالش‌هایی که برای یک گروه جوان برنامه‌ساز وجود دارد، گفت.

پرهام عمرانی تهیه‌کننده، کارگردان و مجری در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره برنامه «نسیمی شو» که با هدف معرفی برنامه‌های شبکه نسیم و همچنین تصاویر دیده نشده از این برنامه‌ها به آنتن می‌رود، گفت: «نسیمی‌شو» از آبان ماه ۱۴۰۲ روی آنتن رفت و در ابتدا محوریت آن ماجرای طوفان الاقصی فلسطین بود. شبکه نسیم پیش‌تر از این برنامه، برنامه‌ای که زنده پخش شود، نداشت و به همین منظور یک برنامه‌ای را تدارک دید تا هم مناسبت‌ها را پوشش دهد و هم برنامه‌های دیگر شبکه را معرفی کند و آیتم‌های متفاوتی را روی آنتن ببرد.

او ادامه داد: شروع رسمی پخش «نسیمی شو» از شب یلدا بود و آیتم‌های متفاوت ما بازخوردهای بسیار خوبی گرفت که از جمله این آیتم‌ها می‌توان یه آیتم «آن ور آب» اشاره کرد. این آیتم گفت‌وگو با خارجی‌ها و هنرمندان فوت شده ایرانی است که با هوش مصنوعی انجام می‌شود؛ «آن ور آب» آیتم پر سر و صدایی بود با اینکه خیلی‌ها می‌گفتند که از شما شکایت می‌کنند، اما به آن ادامه دادیم و شروع گفت‌وگوها با کریستین رونالدو رقم خورد.

مجری «نسیمی شو» اظهار کرد: بازخوردهای منفی این آیتم از سوی رسانه‌های دشمن رقم خورد و تیترشان هم این بود که صداوسیما برای بالا بردن مخاطبانش به هوش مصنوعی دست درازی کرده‌است؛ ولی واقعیت این نبود بلکه ما از اپلیکیشنی بهره بردیم که قبل‌تر هم مورد استفاده قرار می‌گرفت و چیز جدیدی در رسانه نبود؛ فقط شاید در صداوسیما از آن استفاده نشده‌بود.

عمرانی ضمن بیان این که به فراخور برنامه‌ها با شخصیت‌های متفاوتی از جمله مسی، رونالدو، جیم کری، نتانیاهو، جو بایدن، محمدعلی کشاورز و… صحبت می‌کردیم؛ عنوان کرد: چون برنامه‌ای هستیم که برنامه‌های دیگر شبکه نسیم را رصد می‌کنیم، اجازه داریم برنامه‌ها را نقد کنیم و به همین خاطر آیتم استندآپ کمدی را با اجرای هانا ستوهی روانه آنتن می‌کنیم.

او ادامه داد: آیتم دیگری که برای ما بسیار مهم است و با توجه به شعار شبکه نسیم که شبکه نسیم شبکه نشاط و سرگرمی یادها است، طراحی شده‌ این است که ما در آن با پیشکسوتانی که کسی از آن‌ها در سال‌های اخیر خبر ندارد، مصاحبه می‌کنیم و در این آیتم یاد این عزیزان را زنده نگاه می‌داریم.

این تهیه‌کننده تصریح کرد: همچنین دوربین مخفی و استعدادیابی از آیتم‌های دیگری است که به صورت میدانی در میان مردم گرفته می‌شود. هر هفته نیز یک سوال پیامکی داریم و مردم با پاسخگویی به آن جایزه می‌گیرند.

عمرانی بیان کرد: یکی از کارهای «نسیمی شو» ایجاد باشگاهی است که اعضای آن را افرادی که شماره ۸ را به ۳۰۰۰۰۵۱۰ از طریق پیامک ارسال کردند، تشکیل می‌دهند و تا تاکنون بیش از ۴هزار نفر عضو باشگاه «نسیمی شو» شدند. اولین دورهمی اعضای این باشگاه در روز درخت‌کاری اتفاق افتاد که در سرخه حصار تهران درخت کاشتند. از افراد و اعضای این باشگاه انتظار داریم همراه شوند و در این دورهمی‌ها شرکت کنند و در دل برنامه به برنامه کمک کنند.

او افزود: خدماتی از جمله تخفیفات برای بوم گردی‌ها و هتل‌ها و مناطق گردشگری فراهم کردیم و همچنین تخفیفاتی برای سینماها و …. برایشان در نظر گرفتیم تا تعامل دو طرفه شکل گرفته بگیرد که تا کنون این اتفاق افتاده‌است و انشالله ادامه دار باشد.

عمرانی ضمن بیان اینکه «نسیمی شو» برنامه‌ای ترکیبی است، گفت: این برنامه برای ا‌ولین بار با موضوع انتخابات در شبکه نسیم  ۱۰ ساعت روی آنتن بود و برای ولادت امام زمان (عج) در جمکران  ۱۴ ساعت روی آنتن بودیم که در واقع خرق عادت شبکه نسیم به حساب می‌آید.

او اظهار کرد: گروه تولید «نسیمی شو» جوان هستند و زمانی که یک گروه جوان در رسانه ملی مشغول به کار می‌شود با سلایق مختلفی رو به رو می‌شود و بعضی مواقع به آن‌ها اعتماد وافی و کافی وجود ندارد. همچنین همیشه با چالش کمبود مالی رو به رو می‌شوند و ما صرفا با خلاقیت و برنامه سازی‌ای که بلد هستیم برنامه را جلو می‌بریم.

عمرانی ادامه داد: هرگز نمی‌توانیم از افراد مشهور و دکور عجیب و غریب استفاده کنیم چرا که نه توان آن را داریم و نه اجازه آن را! دلیلش را هم نمی‌دانیم ولی از اعتمادی که محمدرضا خوشرو مدیر شبکه از خود نشان داده است؛ سپاسگزاریم و تا جایی که توانش را داریم سعی می‌کنیم برنامه‌ای درخور شان مردم ایران روی آنتن ببریم.

او ضمن بیان اینکه پویش «پادرمیونی» برای ما خیلی مهم است در پایان گفت: این پویش مردم را باهم آشتی می‌دهد و از مردم می‌خواهیم افرادی که باهم قهر هستند به ما معرفی کنند و به کمک ستاد ملی صبر؛ مردم را با یکدیگر آشتی‌ دهیم. به قدری این پویش برای ما مهم است که دوست ‌داشتیم اسم «نسیمی شو» را حذف کنیم و نام آن را «پادرمیونی» بگذاریم. تاکنون  ۲۵ هزار پیامک دریافت کردیم و همین نمایان‌گر استقبال افراد از برنامه است.

*پگاه زارعی

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۸/۰۷۵/۴۶۸/۴۰۰
  • تمساح خونی
    168/280/427/250
  • زودپز
    ۱۴۰/۴۴۰/۴۳۰/۰۰۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۰/۲۷۸/۱۷۴/۵۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۳۴/۸۵۵/۰۴۱/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۱/۳۷۲/۹۰۸/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۲/۳۲۳/۵۲۸/۰۰۰
  • استاد
    ۸۰۶/۶۲۰/۰۰۰
  • آنها مرا دوست داشتند
    ۲۸۰/۳۴۲/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۱۱۹/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۸۲/۰۳۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۶۸/۴۸۰/۰۰۰