مرغ تارانتینو یک پا دارد/ شاید «روزی روزگاری در هالیوود» آخرین فیلمش باشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۲۹

مرغ تارانتینو یک پا دارد/ شاید «روزی روزگاری در هالیوود» آخرین فیلمش باشد

کوئنتین تارانتینو کارگردان پرآوازه آمریکایی برنده جایزه اسکار همچنان اعتقاد دارد به انتهای جاده سینما رسیده و کار زیادی برای انجام دادن در این حوزه ندارد.

به گزارش صبا به نقل از کولایدر، کوئنتین تارانتینو کارگردان پرآوازه سینمای جهان گویا همچنان تصمیم دارد پس از ساخت دهمین فیلمش به کار خود خاتمه دهد. این به این معنی است که احتمالا تابستان امسال با اکران «روزی روزگاری در هالیوود» شاهد یکی مانده به آخرین فیلم تارانتینو و یا شاید حتی آخرین فیلم این کارگردان و فیلمنامه نویس نامدار سینمای جهان باشیم.

فیلمساز مشهور برنده جایزه اسکار مدت های طولانی است که ادعا می کند بعد از ساخت دهمین فیلمش، فیلمسازی را آن هم به این دلیل که معتقد است کیفیت کار کارگردان تنها با گذر زمان بدتر می شود، رها می کند. با این گفته ها به نظر می رسد تارانتینو می خواهد این حرفه را بدون ساختن یک اثر بد رها کند.

حالا خالق «پالپ فیکشن» در گفتگوی تازه اش با مجله جی‌کیو استرالیا دوباره بر این موضوع تاکید کرده است.

تارانتینو در این باره گفت: فکر می کنم وقتی این فیلم به سینماها بیاید به انتهای جاده می رسم. از این به بعد خودم را می بینم که دارم کتاب درباره سینما می نویسم و یا شروع به نوشتن تئاتر می کنم و همچنان خلاق خواهم بود. در واقع من فکر می کنم هر آنچه را که داشته ام به سینما داده ام.

تارانتینو حتی درباره پیشنهاد مصاحبه گر درمورد بازنشستگی پس از فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» نیز لحظه ای درنگ کرد و گفت: اگر فیلم واقعا بازخورد خوبی داشته باشد شاید به سراغ دهمین فیلم هم نروم، ممکن است همین جا توقف کنم، ممکن است حتی اگر جلو هم رفته باشم ادامه ندهم. خواهیم دید.

محمدامین شکاری

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است