بازگشت جی کی رولینگ به سینما | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲

بازگشت جی کی رولینگ به سینما

یکی دیگر از داستان‌های جی کی رولینگ رمان‌نویس سرشناس انگلیسی با نام «خوک کریسمسی» تبدیل به یک فیلم سینمایی تازه می‌شود.

 

به گزارش صبا، این نوول که مثل بقیه نوشته های رولینگ برای قشر کودک و نوجوان است، «خوک کریسمسی» نام دارد. خبرنگاران نشریه ورایتی دریافته اند که این پروژه فعلا در مراحل ابتدایی کار قرار دارد و هنوز هیچ کمپانی بزرگ فیلمسازی تولید آنرا به عهده نگرفته است.

در حال حاضر، کمپانی خود رولینگ به نام برونته خبر از ساخت نسخه سینمایی این اکشن فانتزی کودکانه داده است.

این نول اولین بار اوایل سال ۲۰۲۱ روی پیشخوان کتابفروشی ها قرار گرفت و خیلی سریع، وارد فهرست پرخواننده ترین کتابهای فصل شد.

همان زمان تبلیغات ویدئویی زیادی به منظور جلب توجه کمپانی های فیلمسازی به این نول صورت گرفت و چندین ویدئو در این رابطه ساخته شد.

خط اصلی داستان کودکانه رولینگ درباره پسربچه ای به نام جک است که عروسک خوکی دوران بچگی اش به نام دی پی را گم می کند.

این اتفاق در زمان کریسمس رخ می دهد که خواهر خوانده جک آنرا از ماشین در حال حرکت به بیرون می اندازد.

تلاش جک برای جایگزین کردن این عروسک با یک عروسک دیگر راه به جایی نمی برد و او بزودی دوستان خود را از دست می دهد و با اتفاقات ناگواری روبرو می شود.

زمانی که چند دوست مرموز و ناشناس به کمک جک می آیند تا عروسک محبوبش را پیدا کند، داستان نول وارد حال و هوایی فانتزی و غیرمعمول می شود.

رولینگ در مصاحبه ای اعلام کرد این نول را تحت تاثیر پسرش نوشته، که با گم کردن یکی از اسباب بازی های محبوبش حال و روز دیگری پیدا کرد.

تا زمانی که یکی از کمپانی های بزرگ فیلمسازی تولید فیلم را به عهده نگیرد، خبری از شروع کار فیلمبرداری و مقدمات تولید خوک کریسمسی نخواهد بود!

رولینگ برای مجموعه چند جلدی «هری پاتر» شهرت بین المللی دارد. این نول ها توسط کمپانی برادران وارنر تبدیل یک فرانچایز پرسروصدای سینمایی شده و چندین میلیارد دلار در جدول گیشه جهانی سینما فروش کردند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است