چند نکته درباره فیلم ساخته نشده «منتقد فیلم» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۲۴
آواز قوی کوئنتین تارانتینو؛

چند نکته درباره فیلم ساخته نشده «منتقد فیلم»

«منتقد فیلم» به عنوان دهمین و آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو شناخته می‌شد اما فرآیند تولیدش متوقف شد اما براساس آنچه که می‌دانیم، این فیلم قرار بود به شیوه‌ای جذاب شکل بگیرد.

به گزارش خبرنگار صبا و به نقل از هندوستان تایمز، کوئنتین تارانتینو که با فیلم‌های «داستان عامه‌پسند»، «سگ‌های انباری»، «روزی روزگاری در هالیوود»، «هشت نفرت‌انگیز»، «جکی براون»، «جنگجوی رها شده»، «بیل را بکش ۱ و ۲»، «حرام‌زاده‌های لعنتی» و «ضد مرگ» شناخته می‌شود، بارها گفته است که پس از به سرانجام رساندن ۱۰ فیلم، از فیلمسازی کناره‌گیری می‌کند؛ قرار بود که «منتقد فیلم» دهمین و آخرین فیلم کوئنتین تارانتینو باشد اما گزارش‌های متعدد هفته گذشته حاکی از آن بود که روند تولید این فیلم متوقف شده است.

ما در این گزارش پنج مطلب هیجان‌انگیز درباره فیلم مذکور را ذکر کرده‌ایم.

عنوان؛ کوئنتین تارانتینو می‌خواست فیلم «منتقد فیلم» را با الهام از شخصیت یک منتقد فیلم واقعی بسازد.

تارانتینو معتقد است که آن منتقد فیلم یک منتقد بسیار خوب بود. آن منتقد فیلم از نظر تارانتینو مثل جهنم بدبین بود.

بازیگران؛ شایعاتی مبنی بر اینکه قرار است برد پیت شخصیت هالیوودی کلیف بوث یکی از شخصیت‌های فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» را در فیلم «منتقد فیلم» تکرار کند، وجود داشت. کلیف بوث بدلکاری بود که علاقه زیادی به سینما داشت اما فیلمساز هرگز اجازه تکرار شدن آن نقش را نداد.

گزارش جدید هالیوود ریپورتر حاکی از آن است که تام کروز هم برای بازی در نقش کلیف بوث انتخاب شده بود اما او به دلیل مشکلات برنامه‌ریزی نتوانست نقش مذکور را بازی کند.

چند جهانی؛ گزارش هالیوود ریپورتر نشان می‌دهد که کوئنتین تارانتینو سعی داشت که فیلم «منتقد فیلم» را به صورت یک فیلم چند جهانی تولید کند.

داستان هالیوودی «منتقد فیلم» می‌توانست به مثابه خداحافظی تارانتینو با فیلم‌های قبلی این کارگردان باشد.

تارانتینو می‌توانست برخی از ستاره‌های آثار قبلی‌اش را برگرداند تا شخصیت‌های نمادین خودشان را در لحظات فیلم در فیلم تکرار کنند.

تارانتینو می‌خواست جان تراولتا، جیمی فاکس و مارگو رابی را که به ترتیب نقش‌های اصلی فیلم‌های «داستان عامه‌پسند»، «جانگوی رها شده» و «روزی روزگاری در هالیوود» را به فیلم «منتقد فیلم» برگرداند.

اولیویا وایلد در نقش پائولین کیل؛ نویسنده همین گزارش ادعا می‌کند که کوئنتین تارانتینو با اولیویا وایلد بازیگر و فیلمساز ملاقات کرده است و یک منبع خبری تائید کرد که قرار بود اولیویا وایلد نقش پائولین کیل را بازی کند.

احتمالا «منتقد فیلم» با توجه به جزئیات گفته شد، به طرز جالبی شکل می‌گرفت اما اکنون که کوئنتین تارانتینو تولید آن فیلم را متوقف کرده، دیدن اینکه او چه چیزی را به عنوان آخرین فیلمی که کارگردانی می‌کند، انتخاب خواهد کرد، بسیار جذاب است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است