همکاری مهری شیرازی با «دختر ایران»/ فیلم دفاع‌مقدسی به فجر می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۵

همکاری مهری شیرازی با «دختر ایران»/ فیلم دفاع‌مقدسی به فجر می‌رود

مهری شیرازی طراحی گریم «دختر ایران» را به انجام رساند و فیلم برای حضور در جشنواره ملی فیلم فجر آماده می شود.

مهری شیرازی طراح چهره پردازی سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا درباره فعالیت های این روزهایش با توجه به آماده شدن فیلم ها برای حضور در سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر گفت: من در فیلم «دختر ایران» با تهیه کنندگی حامد بامروت نژاد و کارگردانی و نویسندگی سید جلال دهقانی اشکذری همکاری کرده ام که این فیلم برای جشنواره ملی فیلم فجر آماده می شود.

به گفته وی، فیلمبرداری در یزد بوده است و این فیلم زمان جنگ و حاشیه های آن را روایت می کند.

این طراح چهره پردازی شاخص سینمای ایران افزود: همچنین در فیلم «تیغ و ترمه» با کیومرث پوراحمد همکاری کرده بودم که هنوز اکران نشده است. این فیلم درباره دختری به اسم ترمه است که با عموی خود زندگی می کند. با آمدن مادر ترمه از خارج از کشور رازی نمایان می شود. بازیگران این فیلم دیبا زاهدی، پژمان بازغی، لاله اسکندری، مهران رجبی، کوروش سلیمانی، آویسا سجادی، شراره رنجبر و هومن برقنورد هستند.

وی همچنین خبر داد: قرار است با دو تئاتر همکاری کنم که هنوز در مراحل اولیه است و به زودی اخبار آن اطلاع رسانی می شود.

شیرازی خاطرنشان کرد: اصلی ترین کار من تدریس در «هنرسرای گریم» است زیرا متاسفانه در دانشگاه‌های ما با اینکه رشته گریم دارند ولی کار کارگاهی برگزار نمی شود و بیشتر دانشجویان برای آموزش به هنرسرای گریم می آیند.

این هنرمند افزود: کار کارگاهی برای دانشجو یا هنرجویان گریم لازم و ضروری است. مساله دیگر در این حوزه این است که یک سری از جوان ها با قیمت کم کار گریم و چهره پردازی فیلم ها را قبول می کنند و به همین دلیل به این هنر لطمه زده است.

وی در پایان گفت: برای من در آموزش خروجی خیلی مهم است و دوست دارم طوری آموزش دهم که هنرجویان بعد از آموزش وارد بازار کار شوند.

غزاله سعادتی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است