همکاری با بزرگان مستند در «هاشور» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۲ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸

همکاری با بزرگان مستند در «هاشور»

مدیر پلتفرم هاشور که در حوزه عرضه مستند فعال است از گسترش فعالیت‌های این سرویس خبر داد و عنوان کرد، قرار است به تولید مستندهای چند قسمتی و برنامه هایی با محوریت معرفی چهره‌های جهانی بپردازد.

به گزارش صبا، فرزاد آذری‌پور مدیر سکوی هاشور درباره امکانات جدید این پلتفرم و گسترش فضای کاری در حوزه پخش و تولید گفت: در حال حاضر اپ‌های خود را به‌روز کرده و به سکو اپ تی‌وی نیز اضافه کرده‌ایم. در حوزه زیرساختی کارهای بسیاری به انجام رسانده‌ایم همچنین در حال پخش ترافیک خود در شهرستان‌ها هستیم تا آنها هم بتوانند با سرعت بهتری محتوای ما را ببینند.

تلاش برای ساخت مستندها و برنامه های ترکیبی چند قسمتی

وی ادامه داد: امیدوارم امسال بتوانیم کم‌کم وارد حوزه تولید محتوا هم بشویم. در فاز اول قصد داریم تولیداتی در حوزه مستند و برنامه‌های ترکیبی چند قسمتی داشته باشیم؛ به‌عنوان مثال برنامه‌هایی با محوریت معرفی نویسندگان و رمان‌نویسان مشهور دنیا داریم، به‌علاوه با بزرگان تولید مستند همکاری‌هایی خواهیم داشت و درواقع ما به‌عنوان تهیه‌کننده کنار آنها هستیم. هم‌اکنون درحال مذاکراتی با این افراد هستیم که با آنها همکاری داشته باشیم و در پروژه‌هایشان سرمایه‌گذاری کنیم و بعد وارد فاز دریافت مجوز تولید از ساترا شویم.

آذری‌پور درباره تعاملات ساترا با سکوی هاشور عنوان کرد: ما هرچه جلوتر می‌رویم به فهم مشترک از یکدیگر نزدیک‌تر می‌شویم، ارتباط‌مان روان‌تر می‌شود و به مرور زمان روز به روز این ارتباط بهبود پیدا می‌کند و رو به رشد است. خوشبختانه مسیری که به اتفاق ساترا در آن جلو می‌رویم، مسیر پیشرفت و ارتقای محتوایی شبکه نمایش خانگی است.

وی برگزاری جلسات حضوری با مدیران ساترا و گفت‌وگو با آن‌ها را اتفاقی موثر دانست و عنوان کرد: تماس و گفت‌وگوی مداوم، یکی از عوامل مهمی است که باعث شده تعاملی روان که به آن اشاره کردم، اتفاق بیفتد.

اکران آنلاین را اولین بار ما برگزار کردیم

مدیر سکوی هاشور درباره چشم‌انداز این سکو برای آینده و پیوستن به چند سکوی بزرگ و اول فضای صوت و تصویر فراگیر بیان کرد: قطعاً هر سکویی مایل است به بازار بزرگ این فضا بپیوندد تا از نظر مخاطب و درآمدزایی رشد کند. اصولاً ما در هاشور به سمت مسیرهایی رفته‌ایم که بکرتر بوده است. برای نمونه باید بگویم اکران آنلاین برای اولین بار و قبل از کرونا در در سکوی ما ارائه شد. یعنی ما به حوزه‌هایی ورود کردیم که احساس می‌شد می‌توانیم در آنها موفق باشیم و پیشرفت سریع‌تری داشته باشیم.

وی اضافه کرد: پس از آن تلاش می‌کنیم به سمت تولیداتی برویم که به‌نوعی عمومی‌تر هستند و ما محصولی برای عموم در این حوزه تولید کنیم؛ در حال حاضر نیز گفت‌وگوهایی کرده‌ایم که در حوزه‌های عمومی‌تر مانند آموزش محتوا کار و این بخش را به هاشور اضافه کنیم.

آذری‌پور در پایان گفت: این مسیر را طی می‌کنیم اما اینکه عیناً بخواهیم در مسیری گام برداریم که سایر دوستان هستند خیر اینگونه نیست. به دلایل مختلف برای ما امکان‌پذیر نیست که وارد تولید سریال شویم و البته دلیلی هم نمی‌بینیم که به آن ورود کنیم زیرا آنجا رقابتی سرسختانه وجود دارد. فعلاً نیازی نمی‌بینیم که در آن مسیر قرار بگیریم و سعی می‌کنیم از راه خودمان به نقطه مورد نظر برسیم.

نشر اول: مهر

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۷/۳۴۱/۲۱۳/۴۰۰
  • تمساح خونی
    168/280/427/250
  • مست عشق
    120/214/320/750
  • زودپز
    ۱۱۷/۳۳۸/۵۰۳/۵۰۰
  • پول و پارتی
    ۸۹/۵۳۶/۲۱۹/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۳۵/۰۲۲/۳۱۶/۵۰۰
  • قیف
    ۲۶/۲۷۷/۸۱۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۳/۸۶۹/۵۵۱/۱۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۳۲/۰۲۶/۰۰۰
  • صبحانه‌با‌زرافه‌ها
    ۱۲/۶۴۹/۹۲۴/۰۰۰
  • ملاقات با جادوگر
    ۱۱/۴۰۱/۰۰۷/۵۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۰/۷۷۱/۸۶۳/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۵۳۲/۴۴۳/۵۰۰
  • آغوش باز
    ۲/۵۲۲/۲۱۵/۰۰۰
  • استاد
    ۶۰۲/۸۶۰/۰۰۰
  • باغ کیانوش
    ۵۹۰/۰۳۷/۵۰۰
  • آنها مرا دوست داشتند
    ۲۳۵/۹۷۷/۰۰۰
  • شبگرد
    ۲۲/۵۸۰/۰۰۰