۲ مجموعه جدید «دیجیتون» در راه است / توجه ساترا به شرایط ویژه | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۷
مصطفی ری‌پور در گفت‌وگو با صبا:

۲ مجموعه جدید «دیجیتون» در راه است / توجه ساترا به شرایط ویژه

مدیر «دیجیتون» درباره تولیدات جدید این سکو و دغدغه‌ها و توجه به محتوای سالم در حوزه کودک و نوجوان صحبت کرد.

مصطفی ری‌پور مدیر «دیجیتون» سکوی اختصاصی پخش انیمیشن و محصولات نمایشی مخصوص کودکان در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره برنامه‌های جدید این سکو گفت: ۲ محتوای جدید به نام‌های «فی ‌تی ‌لند» و انیمیشن «کوچولوی ۲» در «دیجیتون» تولید شده است. «فی تی لند» یک مجموعه نمایشی است که با حضور ۲ تن از عموهای فیتیله‌ای یعنی حمید گلی و علی فروتن تولید شده است و جمعه‌ها ساعت ۱۴ و انیمیشن «کوچولوی۲» در ۶۷ قسمت ۱۲ دقیقه‌ای تولید و از مردادماه پخش خواهند شد.

وی توضیح داد: از ابتدای کار تاکنون دغدغه ما افزایش محتوای ایرانی در «دیجیتون» بوده است. ما در سال گذشته تلاش کردیم تعدادی از برنامه‌هایی را که قبلا در سکو وجود نداشت، تهیه و منتشر کنیم. در حال حاضر ۲۰ درصد محتوای ایرانی و ۸۰ درصد محتوای خارجی داریم اما مهم‌تر این بود که محتوای جدید نیز تولید شود.

ری‌پور اضافه کرد: تا زمانی که ما محتوای ایرانی تولید نکنیم آن محتوای خارجی، محتوای مهاجم است. البته منظورم جنبه منفی آن نیست؛ منظورم این است که از خارج وارد شده است و شما کنترلی روی آن ندارید و فقط می‌توانید کمی آن را اصلاح کنید. اصل ماجرا تولید محتوا است. ما از سال گذشته به همین سمت رفته‌ایم و توفیقاتی نیز حاصل شده است. از بخش‌های مختلف نیز درخواست کردیم که کمک کنند اما اقدام خاصی صورت نگرفت. در هر صورت ما مسیر خود را ادامه می‌دهیم. امیدواریم مورد پسند مخاطبان قرار گیرد و به یک چرخه تبدیل شود و چرخه به صرفه‌ای باشد تا یک جای خصوصی مثل ما بتواند آن را ادامه دهد.

وی درباره توجه به اهمیت محتوای مناسب رده سنی کودک و نوجوان خاطرنشان کرد: سکوهایی مثل ما که کارمان تاکنون ادامه داشته‌اند، نوعی مرام و منش را به کاربران معرفی کردیم که مخاطب عزیز! ما به این صورت کار می‌کنیم و در حال حاضر تعداد زیادی از کسانی که مخاطب «دیجیتون» هستند این روش را پسندیده‌اند که از نظر ما بخشی از آن به دلیل سادگی کار برای بچه‌ها و بخشی هم سالم بودن محتواهاست. علاوه بر این خطر قرمزها رعایت می‌شود و محتواهایی مانند خشونت و محتواهای از این دست در این سکو منتشر نمی‌شود.

مدیر سکوی «دیجیتون» بیان کرد: در نمایشگاه سال گذشته «رصتا» که ساترا آن را برگزار کرد با سکوهای مختلفی ارتباط گرفتیم. زمانی که به نقطه‌ای می‌رسیم، بعضی از دوستان این سوال برای‌شان پیش می‌آید که وظیفه من چیست یا من باید چه کاری انجام دهم؟

وی در پایان با تاکید خاطرنشان کرد: گاهی عده‌ای زمین می خورند، لذا باید آن‌ها را از زمین بلند کنند. باید در نظر گرفت که این شرایط ویژه است و نباید دو د تا کرد. در حال حاضر اصل ماجرا نبود محتواست. وقتی محتوا نباشد به سراغ محتوای مهاجم می‌رویم و بعد برخوردی با آن می‌کنیم که عملا از آن نتیجه عکس می‌گیریم. بنابراین به عقیده من ساترا در کنار ماموریت‌های بلند مدتی که دارد باید به شرایط ویژه توجه کند و از تولید محتوای بومی حمایت کند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۵/۱۷۵/۹۵۵/۵۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۸/۸۷۸/۰۶۶/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۷۸۰/۵۰۳/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۶۰۴/۷۷۵/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۶۳۳/۸۸۲/۵۰۰
  • استاد
    ۱/۰۰۱/۲۱۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۴۰۳/۳۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۶۷/۸۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۹۵/۰۷۰/۰۰۰