دیدار روسای جمعیت هلال احمر و مجمع «رصتا» | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۳۴

دیدار روسای جمعیت هلال احمر و مجمع «رصتا»

 رئیس مجمع «رصتا» و تعدادی از اعضای شورای راهبری این مجمع در دیدار با ریاست جمعیت هلال احمر بر همکاری‌های موثر رسانه‌ای تاکید کردند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، سامان مرادحسینی رئیس مجمع «رصتا» و پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور در نشستی صمیمانه با یکدیگر دیدار کردند؛ در این نشست حسین زارعی مدیرکل صدور مجوز و امور رسانه‌های ساترا، مهران ده‌نمکی عضو اصلی شورای راهبری، سید محمد قاسمیان نماینده مجمع «رصتا» و تعدادی از اعضای شورای راهبری این مجمع حضور داشتند.

کولیوند در ابتدا ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری این نشست و دعوت از تمام رسانه‌های صوت و تصویر و نمایش خانگی برای همکاری فرهنگی و رسانه‌ای با هلال احمر بیان کرد: سکوهای عضو مجمع «رصتا» می‌توانند به‌عنوان مهم‌ترین نهاد تشکیلاتی رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر، نقش پررنگی در معرفی خدمات هلال احمر و نیز مدیریت بحران‌ها و چالش‌های جاری داشته باشند.

در ادامه جلسه زارعی ابتدا به معرفی ساترا پرداخت و افزود: تاکنون ۴۵۶ سکو از این سازمان مجوز گرفته‌اند و جامعه آماری مخاطبان رسانه‌های صوتی و تصویری کشور بیش از ۱۷ میلیون نفر است.

او با تاکید بر اهمیت همکاری بین هلال احمر و رسانه‌ها پیشنهاد داد: با توجه به نزدیکی اربعین حسینی، محتواهای اربعینی تولید شده توسط جمعیت هلال احمر در بسته‌های محتوایی توسط رسانه‌ها منتشر شوند.

رئیس مجمع «رصتا» و عضو اصلی شورای راهبری این مجمع نیز ضمن معرفی مجمع عنوان کرد: این شورا و مجمع «رصتا» با همکاری سکوهای عضو در آن با جامعه آماری بیش از ۱۷ میلیون مخاطب آمادگی کامل دارد تا ضمن استفاده از محتواهای آموزشی تولید شده جمعیت هلال احمر، این محتواها را در قالب بسته‌های حمایتی محتوایی در اختیار رسانه‌ها قرار دهد تا از این طریق بتوانیم در راستای مسئولیت اجتماعی گامی تاثیرگذار برداریم.

مرادحسینی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی (ع)، مجمع «رصتا» هم با تشکیل شورای تخصصی رسانه‌های دینی و مذهبی، پوشش رسانه‌ای مراسم اربعین، انتشار محتوای آموزشی نکات حیاتی برای زائرین اربعین و … را در دستور کار اصلی این شورا قرار داده است. امیدواریم جمعیت هلال احمر به‌عنوان سازمانی که نقشی مهم در این رویداد جهانی دارد در تولید محتوا و پشتیبانی از گروه‌های اعزامی توسط رسانه‌های عضو مجمع «رصتا» و به‌خصوص رسانه‌های شورای تخصصی دینی و مذهبی همکاری لازم را داشته باشد.

ده‌نمکی نیز خاطرنشان کرد: با توجه به آنکه رسانه‌های صوت و تصویر در حوزه‌های مختلف فیلم و سریال، آموزشی، اطلاع‌رسانی و دینی_مذهبی فعالیت دارند، نیاز است تا از ظرفیت مهم این رسانه‌ها در استفاده از محتواهای آموزشی هلال احمر بهره‌‌مند شد.

قاسمیان نیز در ادامه با بیان اینکه سومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران به‌زودی برگزار خواهد شد، عنوان کرد: پیشنهاد می‌کنم تا جمعیت هلال احمر در این نمایشگاه حضور داشته باشد و ضمن استفاده از ظرفیت این نمایشگاه در حوزه فضای مجازی، از آخرین دستاوردهای خود رونمایی کند.

در پایان این نشست مقرر شد تا با تشکیل جلسات تخصصی میان شورای راهبری مجمع «رصتا» و جمعیت هلال احمر، تفاهم‌نامه‌ای در راستای برنامه‌ریزی و هم‌افزایی فرهنگی و رسانه‌ای این دو نهاد منعقد و اقدامات لازم انجام و اجرایی شود.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۵/۱۷۵/۹۵۵/۵۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۸/۸۷۸/۰۶۶/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۷۸۰/۵۰۳/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۶۰۴/۷۷۵/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۶۳۳/۸۸۲/۵۰۰
  • استاد
    ۱/۰۰۱/۲۱۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۴۰۳/۳۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۶۷/۸۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۹۵/۰۷۰/۰۰۰