به گزارش صبا، دیوید زاسلاو مدیر کمپانی برادران وارنر دیسکاوری به صورت غیرمستقیم میگوید دوران شبکههای تلویزیونی به سر آمده است: «میتوان گفت که حتی دو سال پیش، ارزشگذاریهای بازار و شرایط حکمفرما بر کمپانیهای رسانه قدیمی نسبت به امروز بسیار تفاوت دارد.»
با ظهور شبکههای استریم مخاطبان شبکههای تلویزیونی ماهوارهای و کابلی کاهش شدیدی داشته و حتی رویدادهایی مثل المپیک به برادران وارنر و دیسکاوری که تمامی این مسابقات را پوشش میدهد کمکی نکرده است.
زاسلاو که با فیلمهایی چون «تلماسه» (Dune) به موفقیتهای تجاری نادری هم دست پیدا کرده، توضیح میدهد که ابهامات موجود پیرامون حقوق پخش رویدادهای ورزشی از جمله انبیای و کاهش استقبال از شبکههای ماهوارهای و کابلی باعث شده است برنامههای کمپانی تغییر کند.
نشر اول: ۳۰نما
There are no comments yet