اهمیت بررسی بازخورد نمایشگاه رصتا در مخاطبان / بخش‌خصوصی می‌تواند برگزارکننده باشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۴
امیر یوسفی در گفت‌وگو با صبا:

اهمیت بررسی بازخورد نمایشگاه رصتا در مخاطبان / بخش‌خصوصی می‌تواند برگزارکننده باشد

دبیر کمیته طرح و برنامه کانون تهیه‌کنندگان رسانه‌های دیداری در خصوص نسبت سومین نمایشگاه ملی رصوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) با ادوار پیشین از بابت هم‌افزایی و جذب بازدیدکنندگان به گفتگو پرداخت.

«امیر یوسفی» مستندساز، تهیه کننده و دبیر کمیته طرح و برنامه کانون تهیه کنندگان رسانه‌های دیداری در گفت‌وگو با خبرنگار نمایش خانگی صبا، در خصوص توان هم‌افزایی سومین نمایشگاه رصتا در نسبت با ادوار پیشین گفت: من سال قبل هم در نمایشگاه حضور داشتم از لحاظ کمی با تغییر ظاهری طرف هستیم. یعنی نمایشگاه با ابعادی بزرگ‌تر و منظم‌تر در نسبت با دور قبل برگزار شد. پس از این مورد، مردم عادی را امسال بسیار بیشتر از دومین نمایشگاه رصتا دیدم و امیدوارم که در کنار این دو شاخصه کمی، کیفیت نیز دستخوش تغییر قرار گیرد و این رویداد در روندی مثبت و صعودی گام بردارد. این موضوع می‌تواند به مردمی‌تر شدن نمایشگاه در آینده نیز کمک کند.
وی در ادامه‌ گفتگو پیشنهادات خود را مطرح کرد و گفت: در این چند روز به دوستان و همکاران گفتم رصتا اگر می‌خواهد موفق‌تر باشد باید مردمی‌تر و خصوصی‌تر باشد. عمده‌ سکوها متعلق به بخش خصوصی هستند پس چرا عهده‌دار و گرداننده این رویداد، بخش خصوصی نباشد؟ این امر البته می‌تواند با نظارت ساترا صورت بگیرد. بدین ترتیب، هم یک بار بزرگ مسئولیتی و مالی از روی دوش ساترا برداشته می‌شود و هم اینکه نمایشگاه خود را به مردم جامعه نزدیک‌تر می‌کند.
یوسفی افزود: به نظرم جای این همچنان وجود دارد که نمایشگاه با مردم ارتباط بگیرد و البته به این نتیجه برسیم که ما قصد ارائه چه چیزی را به مردم داریم که در فضای مجازی آن را نمی‌توانند پیدا کنند؟ و پس از آن قصد افزایش کدام بخش از اطلاعات مردم را داریم؟ آیا آن اطلاعاتی که ما مورد نظرمان است به درد مردم می‌خورد؟
او گفت: اگر در راستای معرفی سکوها به شکلی که مردم را با تخصص این سکوها آشنا کنیم، پیش برویم، قطعا اطلاعات مفید و با ارزشی به مخاطب منتقل شده است و تعامل با مردم با این رویکرد بسیار مهم است. این که پلتفرم‌ها بتوانند از مخاطبان خود بازخورد بگیرند، می‌تواند به ارتقای کیفیت «رصتا» کمک کند.
علی حیدری

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۶۹/۶۹۳/۰۲۰/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۳/۶۲۰/۱۵۶/۵۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۷/۸۶۸/۱۴۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۴/۳۷۶/۴۱۳/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۳/۴۹۵/۱۴۱/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۵/۸۴۱/۳۳۹/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۹۹۳/۸۸۰/۰۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۷۶/۰۳۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۲/۰۲۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۷۹/۹۶۰/۰۰۰