اولویت بخشیدن به آموزش‌های بومی/ آموزش‌های «مجتمع فنی تهران» پتانسیل تبدیل شدن به شغل را دارند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۷
در بیست‌و چهارمین برنامه «صمیمانه» مطرح شد؛

اولویت بخشیدن به آموزش‌های بومی/ آموزش‌های «مجتمع فنی تهران» پتانسیل تبدیل شدن به شغل را دارند

بیست‌و چهارمین قسمت از برنامه «صمیمانه» با حضور مهدی نادری‌فرید مدیر رسانه‌ای سکوی «مجتمع فنی تهران»، سید محمدعلی حمیدی‌آزاد نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نوید همایونی کارشناس فضای مجازی با اجرای محمدمهدی مومنی‌ها برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، بیست‌و چهارمین قسمت از برنامه «صمیمانه» با حضور مهدی نادری‌فرید مدیر رسانه‌ای سکوی «مجتمع فنی تهران»، سید محمدعلی حمیدی‌آزاد نماینده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نوید همایونی کارشناس فضای مجازی با اجرای محمدمهدی مومنی‌ها برگزار شد.

نادری‌فرید در ابتدای برنامه درخصوص سکوی «مجتمع فنی تهران» نکاتی را بیان کرد و گفت: دو سال از عمر این سکو می‌گذرد؛ با توجه به حوزه فعالیت آن یعنی آموزش‌های مهارتی در چشم‌انداز خود اینگونه برنامه‌ریزی کرده است تا هر خانواده ایرانی بتواند از محصولات این سکو استفاده کند؛ به‌طوری که عمده آموزش‌های ما در این سکو پتانسیل تبدیل شدن به شغل را دارند.

وی ادامه داد: آموزش‌های «مجتمع فنی تهران» سه نوع هستند؛ آموزش‌های حضوری، آنلاین و آفلاین. در حال حاضر هم تمرکز بیشتر روی آموزش‌های مجازی است. تعداد مخاطبان ما نیز بیش از ۱۰۰ هزار کاربر است اما باید توجه داشت که ما اشتراک نمی‌فروشیم و بحث عمده ما محتواست و بیشترین مشریان ما سازمانی هستند. البته این به‌معنای آن نیست که کاربر به‌صورت انفرادی امکان استفاده از محتوا و آموزش‌های سکو را نداشته باشد.

مدیر رسانه‌ای سکوی «مجتمع فنی تهران» با بیان اینکه از این سکو از طریق ترافیک درآمدی کسب نمی‌کند، بیان کرد: ترافیک استفاده از سکوی «مجتمع فنی تهران» به صورت نیم‌بها حساب می‌شود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: حدود یک سال است که استودیوی مختص به خودمان را در سکو راه‌اندازی و محتواهای مختلفی تولید کرده‌ایم که البته هنوز همه آنها روز سکو قرار نگرفته است.

نادری‌فرید افزود: از همکاران ساترا تشکر می‌کنم که با دقت‌نظر مجوزها را اعطا و سطح‌بندی کرده‌اند و در موارد مختلف تسهیل‌گری دارند. اگر حمایت‌های مالی هم به این موارد اضافه شود بسیار اتفاق خوبی است.

در ادامه برنامه همایونی کارشناس فضای مجازی و سکوهای نمایش خانگی گفت: ضمن توجه به روال موجود در جامعه اولویت بخشیدن به آموزش‌های بومی مدنظر است و طبیعتا مخاطب اولویت این سکوست و تعامل در حیطه آموزش نسبت به سایر حوزه‌ها بیشتر است.

حمید‌ی‌آزاد نیز عنوان کرد: جای خوشحالی است که به سمت ساترا آمده‌اید و با مجوز به این محیط امن یک ارزش افزوده‌ای را اضافه کرده‌اید. این نشان از اعتمادی است که به مجموعه خود دارید.

وی با اشاره به آموزش‌های کاربردی و مفید بیان کرد: رفتن به سمت محتوای هدفمند را «مجتمع فنی تهران» از سال‌ها پیش به‌صورت قابل اعتماد فراهم کرده است.

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۱/۳۵۴/۰۳۵/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۵/۳۲۳/۷۹۱/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۱۴۲/۱۱۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۰٬۷۰/۷۸۴/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۲۴۶/۰۲۷/۵۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۸۰/۷۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۸/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۸۳/۳۵۰/۰۰۰