شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی | پایگاه خبری صبا
امروز ۲ آذر ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۸
معاون سیاسی رسانه ملی ضمن تشریح ابعاد اطلا‌ع‌رسانی در وقایع اخیر تأکید کرد:

شکست رسانه‌ای رژیم صهیونیستی

معاون سیاسی رسانه ملی راهبردهای رسانه‌ای سازمان صداوسیما را در برخورد با حمله شرارت‌آمیز رژیم صهیونیستی در بامداد شنبه شب گذشته، پنجم آبان را برشمرد و تأکید کرد که رژیم صهیونیستی در این اقدام ماجراجویانه، همان‌طور در حوزه رسانه شکست خورد که ما شاهد شکستش در روایتگری وعده صادق 2 هم بودیم.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، حسن عابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار هفته‌نامه صداوسیما، در‌این‌باره اظهار کرد: شرارت رژیم صهیونیستی از پیش‌تر انتظار می‌رفت؛ بنابراین، هماهنگی‌های لازم انجام شده بود و سازمان ازحیث نیرو، تجهیزات، امکانات و سناریوهایی که باید طراحی می‌شد، آماده بود.

وی افزود: به همین خاطر، از لحظه‌ای که آن اتفاق در جمعه هفته گذشته رخ داد و شاهد حملات ناکام رژیم صهیونیستی به کشورمان بودیم، هماهنگی با نهادهایی که اطلاعات در اختیارشان بود، انجام شد و مواردی از قبیل اینکه تصاویر را چگونه بگیریم، خبرنگاران در قسمت‌های مختلف شهر مستقر شوند و حتی خبرنگاران در استان‌ها نیز ارتباط زنده برقرار و گزارش کنند، همگی از پیش مشخص شده بود.

معاون سیاسی رسانه ملی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در این اقدام ماجراجویانه، همان‌طور در حوزه رسانه شکست خورد که ما شاهد شکستش در روایتگری وعده صادق ۲ هم بودیم، سه راهبرد سازمان صداوسیما را در این زمینه برشمرد و گفت: راهبرد نخست، نقل روایت اول بود و دوم، اینکه بتواند به‌موقع در کانون‌های خبری حضور یابد و سوم هم اینکه، آنچه را اتفاق می‌افتد، شفاف با مردم در میان بگذارد.

عابدینی ادامه داد: با اتخاذ و به‌کارگیری این سه راهبرد توانستیم گام خوبی برداریم و رژیم صهیونیستی به‌‌رغم اینکه همه تلاش خودش را به ‌کار بست، نتوانست روایتی را نقل کند که مردم آن را باور کنند. همین‌که مردم با اقدام رژیم منحوس، بدون ترس و دلهره و کاملاً آگاهانه و شجاعانه برخورد کردند، به اطلاع‌رسانی خوبی که رسانه انجام داد نیز برمی‌گردد.

وی اضافه کرد: حتی در حوزه اقتصاد نیز شاهد بودیم که نه‌تنها تأثیر منفی برجای نگذاشت، بلکه بازار بورس سبزرنگ شد و قیمت دلار کاهش یافت. این‌ها نشان می‌دهد هرجایی که رسانه بتواند دقیق، خوب، با سرعت و صحت خبرهای خودش را منتشر کند، پذیرش نزد افکار عمومی افزایش می‌یابد.

There are no comments yet


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تگزاس۳
    ۲۴۹/۰۱۴/۹۱۳/۴۰۰
  • زودپز
    ۱۷۱/۳۵۴/۰۳۵/۰۰۰
  • تمساح خونی
    ۱۶۸/۲۸۰/۴۲۷/۲۵۰
  • مست عشق
    ۱۲۰/۲۹۹/۷۲۰/۷۵۰
  • پول و پارتی
    ۹۰/۰۰۰/۳۵۴/۵۰۰
  • خجالت نکش 2
    ۸۶/۲۶۱/۰۰۹/۲۰۰
  • صبحانه با زرافه‌ها
    ۶۵/۳۲۳/۷۹۱/۵۰۰
  • سال گربه
    ۶۴/۶۰۶/۵۹۰/۰۰۰
  • ببعی قهرمان
    ۴۸/۱۴۲/۱۱۹/۵۰۰
  • قیف
    ۲۷/۰۲۷/۶۵۵/۱۰۰
  • مفت بر
    ۲۵/۵۹۴/۸۹۸/۶۰۰
  • قلب رقه
    ۱۴/۰۲۶/۷۲۶/۰۰۰
  • شهرگربه‌ها۲
    ۱۲/۳۹۲/۰۶۱/۵۰۰
  • شه‌سوار
    ۱۰/۶۱۵/۹۴۸/۵۰۰
  • باغ کیانوش
    ۶/۰٬۷۰/۷۸۴/۰۰۰
  • شنگول منگول
    ۱/۲۴۶/۰۲۷/۵۰۰
  • استاد
    ۹۹۲/۹۳۰/۰۰۰
  • سه‌جلد
    ۳۸۰/۷۹۰/۰۰۰
  • نبودنت
    ۲۴۸/۶۶۰/۰۰۰
  • شبگرد
    ۱۸۳/۳۵۰/۰۰۰